پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۵۵۲۸۷
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
دکتر سید محمد مولوی نماینده مجلس در جلسه مورخ ۲۳ مرداد کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، انتقادات تندی را درباره دکتر باغگلی وزیر پیشنهادی برای وزارت آموزش و پرورش عنوان نمود. با وجود سوالات نسبتا خوب مطرح شده، برخی از کارشناسان سخنان دکتر مولوی را بیشتر نوعی شوی تبلیغاتی ارزیابی نموده و معتقدند که در صورت وجود چنین توانمندی‌هایی در این کمیسیون، نباید وضعیت آموزش و پرورش کشور، چنین می‌بود؛ لذا برخورد بنظر نوعی برخورد شخصی و فردی با انتقادات شکلی و ظاهری، ارزیابی شده است.
شعار سال: دکتر سید محمد مولوی نماینده مجلس در جلسه مورخ ۲۳ مرداد کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، انتقادات تندی را درباره دکتر باغگلی وزیر پیشنهادی برای وزارت آموزش و پرورش عنوان نمود. با وجود سوالات نسبتا خوب مطرح شده، برخی از کارشناسان سخنان دکتر مولوی را بیشتر نوعی شوی تبلیغاتی ارزیابی نموده و معتقدند که در صورت وجود چنین توانمندی‌هایی در این کمیسیون، نباید وضعیت آموزش و پرورش کشور، چنین می‌بود؛ لذا برخورد بنظر نوعی برخورد شخصی و فردی با انتقادات شکلی و ظاهری، ارزیابی شده است.

تعداد بازدید : 84
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین