پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۱۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۳
رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به صعودی بودن وضعیت کرونا در قم گفت: درخواست راه اندازی بیمارستان صحرایی به ارتش داده‌ایم تا از ظرفیت آن‌ها در صورت نیاز استفاده کنیم.
شعارسال: محمد رضا قدیر پیش از ظهر یک شنبه در جلسه ستاد کرونا ویروس قم گفت: وضعیت کرونا در قم همچنان صعودی است و این آمار‌هایی که در فضای مجازی در خصوص قم منتشر می‌شود، درست نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: روز‌های بدی را در حال سپری کردن هستیم و تا بحث تجمعات و رعایت دستورات بهداشتی مورد توجه قرار نگیرد، وضعیت همین است.

وی تصریح کرد: پیک‌های کرونایی در قم کاملاً سینوسی است و برای اینکه به مشکل برنخوریم، در صورت نیاز به تخت‌های بیشتر، مراکز غیر بیمارستانی مثل ورزشگاه و… را نیز تدارک دیده‌ایم.

قدیر در ادامه گفت: درخواست راه اندازی بیمارستان صحرایی به ارتش جمهوری اسلامی را نیز داده‌ایم تا بتوانیم از ظرفیت آن‌ها نیز در صورت نیاز استفاده کنیم، اما امیدواریم قبل از راه اندازی بیمارستان صحرایی، پیک کرونایی تمام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین از اصناف و هیئت‌های مذهبی به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی قدردانی کرد.

وی گفت: در صورت تأمین اکسیژن از تمام تخت‌ها و ظرفیت‌های بستری استان برای بیماران کرونایی استفاده خواهیم کرد.

قدیر در پایان تصریح کرد: مهم‌ترین مشکل ما فشار اکسیژن بیمارستان‌ها با توجه به تعداد زیاد بیمار است و از خیرین محترم تقاضا می‌کنیم ما را در تأمین اکسیژن یاری کنند.
 

دانشگاه علوم پزشکی قم از ارتش درخواست کمک کرد
 
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:۳۱ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۵۲۸۶۵۱۱، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
0
0
به امید اینکه این روزها هر چه سریعتر بگذرند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین