پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۵۶۳۴۶
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای ـ دام ظله ـ در دوم خرداد ۱۳۹۰ تهیه الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت را مقرر و مرکز الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت را به پیگیری آن موظف فرمودند. پیش‌نویس الگوی پیشرفت، با مشارکت گسترده متفکران و صاحبنظران ایرانی، بر پایه جهانبینی و اصول و ارزش‌ها و آموزه‌های اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی و با توجه به مقتضیات اجتماعی و اقلیمی و میراث فرهنگی ایران، طبق روش‌های علمی و با استفاده از دانش‌های روز و دستاورد‌های بشری طراحی شد. این پیش نویس در معرض نقد و پیشنهاد متخصصان، سیاستگذاران، قانونگذاران، برنامه ریزان و مجریان کشور قرار گرفت و در پرتو نقد‌ها و پیشنهادها، کمال و ارتقا یافت و به شکل حاضر تدوین گشت.
شعار سال: رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای ـ دام ظله ـ در دوم خرداد ۱۳۹۰ تهیه الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت را مقرر و» مرکز الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت را به پیگیری آن موظف فرمودند. پیش نویس الگوی پیشرفت، با مشارکت گسترده متفکران و صاحبنظران ایرانی، بر پایه جهانبینی و اصول و ارزش‌ها و آموزه‌های اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی و با توجه به مقتضیات اجتماعی و اقلیمی و میراث فرهنگی ایران، طبق روش‌های علمی و با استفاده از دانش‌های روز و دستاورد‌های بشری طراحی شد. این پیش نویس در معرض نقد و پیشنهاد متخصصان، سیاستگذاران، قانونگذاران، برنامه ریزان و مجریان کشور قرار گرفت و در پرتو نقد‌ها و پیشنهادها، کمال و ارتقا یافت و به شکل حاضر تدوین گشت.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین