پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۵۹۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷
در فضای مجازی آمده است که انجمن آلرژی و ایمونولوژی ایران، در بیانیه‌ای اعلام نموده است که؛ به این وسیله به اطلاع عموم می‌رساند؛ مطالب منتشره در خصوص کرونا توسط فردی به نام «حامد رئیسی» که تحت عنوان «ایمونولوژیست» در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند، از نظر انجمن علمی ایمونولوژِی و آلرژی ایران (به عنوان مرجع علمی این موضوع) مردود و غیر قابل قبول است و .... . این مطالب توسط حامد رئیسی تکذیب شده و بر اساس پیام ارسالی برای پایگاه تحلیلی خبری شعار سال بیان داشته اند که نامه مورد اشاره جعلی است و در سایت انجمن یا کانال ها و فضای مجازی در اختیار انجمن، منعکس نگردیده، لذا قابل استاد نیست.
شعار سال:بر اساس توضیحات کانال تلگرامی متخصصین بهداشت ایران، انجمن آلرژی و ایمونولوژی ایران، در بیانیه‌ای اعلام نموده است که؛ به این وسیله به اطلاع عموم می‌رساند؛ مطالب منتشره در خصوص کرونا توسط فردی به نام «حامد رئیسی» که تحت عنوان «ایمونولوژیست» در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند، از نظر انجمن علمی ایمونولوژِی و آلرژی ایران (به عنوان مرجع علمی این موضوع) مردود و غیر قابل قبول است و ... ، این توضیحات و اصالت نامه مورد اشاره بر اساس ارتباط حامد رئیسی با این پایگاه خبری زیر سوال برده شده و نامبرده مدعی هستند که بدلیل عدم انتشار نامه مورد اشاره در سایت انجمن ایمونولوژی و یا عدم انعکاس در کانال های تخصصی این انجمن در فضای مجازی، نامه مورد اشاره جعلی بوده و قابل استناد نیست و بنوعی نشر اکاذیب قلمداد می شود. مراتب به رسم رعایت اصول فعالیت حرفه ای و بنا بر تقاضای نامبرده در سایت منعکس شده و پاسگاه تحلیلی خبری شعار سال، هیچگونه نظر تائیدی یا تکذیبی در خصوص جزئیات این فرآیند ندارد.

اطلاعیه
بنام خدا

به این وسیله به اطلاع عموم می‌رساند؛ مطالب منتشره در خصوص کرونا توسط فردی به نام «حامد رئیسی» که تحت عنوان «ایمونولوژیست» در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند، از نظر انجمن علمی ایمونولوژِی و آلرژی ایران (به عنوان مرجع علمی این موضوع) مردود و غیر قابل قبول است. لازم به ذکر است که نامبرده فاقد مدرک دکتری در رشته ایمونولوژی بوده و در مورد مدرک کارشناسی ارشد ایشان نیز ابهامات جدی وجود دارد.
 
همچنین، عمده مطالب مطرح شده توسط ایشان (که به عنوان کارشناس در آزمایشگاهی خصوصی مشغول فعالیت است) مبنای علمی نداشته، مصداق بارز نشر اکاذیب و تشویش افکار عمومی می‌باشد. ضروری است تاکید نماید که متاسفانه طی چند ماه گذشته، نامبرده به توصیه‌ها و تذکرات مکرر اساتید و صاحبنظران، توجه ننموده و با انتشار گسترده مطالب شبه علم (در قالب محتوای مجازی، کتاب و ...) و توصیه‌های غیر علمی؛ نظیر «دروغ قرن» خواندن کرونا و کم اهمیت جلوه دادن این بیماری مهلک، باعث به خطر افتادن جان هزاران هزار هموطن عزیز شده است؛ لذا این انجمن حسب رسالت علمی و به منظور جلوگیری از نشر مطالب دروغ و حفظ جان هموطنان گرامی، تقاضامند است مراجع محترم قضایی نسبت به پیگیری موضوع اقدام نمایند. در پایان سلامتی آحاد مردم شریف سرزمین مان ایران را آرزومند است.

بیانیه انجمن آلرژی و ایمونولوژی ایران نسبت به انتشار مطالب توسط فردی به نام حامد رئیسی
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی متخصصین بهداشت ایران
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
1
1
از همه شماها بهتره با اختلاف
مدیر پایگاه

لطفا توضیح دهید

فاطمه
Ukraine
۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
2
1
ایشون فوق العاده است . همگی شما ازنظر ما مردم مردود هستید
حمید
Poland
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
0
0
شمامردودید نه ایشان.
ادریس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
0
0
حامد رئیسی یه خودشیفته و متوهم است. زمانی که در آزمیشگاه بیمارستان قائم بود میشناختمش. خوشبختانه اخراج شد.
مدیر پایگاه

سلام 
خیلی تند و بد نوشتید. می توانستید محترمانه تر بیان کنید و انتقاد نمایید. 

بااحترام

Elya
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
0
0
سلام این بیانیه فتوشاپه . توی سایت خود انجمن آلرژی رو چک کنید . قسمت اطلاعیه ها.
مدیر پایگاه

سلام 
ما هم که تکذیبیه ایشان را در چکیده خبر بطور کامل منعکس کردیم. الان مشکل کجاست؟

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین