پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۷۶۹
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶
شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور با بررسی سوابق و فعالیت‌های اتابک نادری، بازیگر و کارگردن تئاتر گواهینامه درجه یک هنری در رشته هنر‌های نمایشی را به او اعطا کرد.

شعار سال: شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور  با بررسی سوابق و فعالیت‌های اتابک‌ نادری بازیگر و کارگردان تئاتر گواهینامه درجه یک هنری را در  رشته تئاتر به او اعطا کرد و این گواهینامه توسط دکتر احمد صدری دبیر این شورا، در معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نادری تحویل شد.
 
 اتابک نادری متولد ۱۳۴۹ اردبیل است که از سال ۱۳۶۴ با تئاتر دانش‌آموزی فعالیت خود را در زادگاهش شروع و تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه داد. به جز بازی بر صحنه‌های تئأتر وی از سال ۱۳۷۳ به صورت حرفه ای در تلویزیون و سینما فعالیت خود راآغاز کرد که تاکنون ادامه دارد.
 
نادری علاوه بر حضور مداوم بازیگری، خدمات ارزنده‌ای  از جمله تأسیس اداره برنامه‌های نمایشی استان و مرکز آموزش تئأتر در اردبیل و مدیریت هماهنگی تئاتر استان های اداره کل هنرهای نمایشی و نیز  بازسازی و احیای تماشاخانه سنگلج و تئاتر شهر را درکارنامه خوددارد.
 
تألیف چند  مقاله پژوهشی و همچنین تالیف  کتاب سیر نمایش در اردبیل ازفعالیت های مکتوب وی به شمار می رود.
 
حضور مستمر و پیگیرانه نادری در بهبود شرایط تئاتر استان‌ها و تلاش‌های او برای احیا و توسعه تماشاخانه کهن سنگلج همواره مورد توجه خانواده تئاتر بوده است.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 13  شهریور   1400، کدخبر:84459965 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین