پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۰۶۸
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳
پس از جنجال صدا و سیما و مجری هیجان‌زده‌ای که به غیرهمفکرانش می‌گفت از ایران بروید، حالا ویدئویی در فضای مجازی خبرساز شده که یک قدم از آن جلوتر است. در این ویدئو، فرد نوجوانی که به نظر می‌رسد برای مجموعه و سازمانی فعالیت می‌کند، با صراحت به مردمی که درخواست ورود واکسن و نجات جان هموطنان‌شان را دارند می‌گوید: «زر مفت نزنید»! ویدئویی که واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی برانگیخته است.
شعار سال: پس از جنجال صدا و سیما و مجری هیجان‌زده‌ای که به غیرهمفکرانش می‌گفت از ایران بروید، حالا ویدئویی در فضای مجازی خبرساز شده که یک قدم از آن جلوتر است.

در این ویدئو، فرد نوجوانی که به نظر می‌رسد برای مجموعه و سازمانی فعالیت می‌کند، با صراحت به مردمی که درخواست ورود واکسن و نجات جان هموطنان‌شان را دارند می‌گوید: «زر مفت نزنید»! ویدئویی که واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی برانگیخته است.

در فضایی که بیماری همچنان قربانی می‌گیرد و هر روز چند صد خانواده دیگر عزادار عزیزان‌شان می‌شوند، چنین تولیدات و ادبیاتی حیرت‌انگیز است. به نظر می‌رسد برای اقلیتی از جامعه، جان مردم کمترین ارزشی ندارد و حاضرند برای منافع و ایده‌هایشان قربانیان مظلوم کرونا را نادیده بگیرند و به جای هر احترام و دلسوزی، در مقابل درخواست درماندگان، به مردم فحاشی کنند.

تولیدات بی‌شرمانه‌ای که احتمالا با پولی از جیب همین مردم ساخته می‌شود. بودجه‌ای که قاعدتا باید صرف وارد کردن دارو و نجات جان شهروندان می‌شد؛ اما به جای آن صرف توهین به بیماران و خانواده‌هایشان می‌شود.
تعداد بازدید : 8
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیده‌بان ایران، تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۶۱۳۷، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین