پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۱۷۷
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴
رییس جمعیت هلال‌احمر گفت: پس از مکاتبات انجام شده، مقرر شد یونیسف تعدادی واکسن برای ایمن سازی اتباع خارجی ساکن در ایران، در اختیار هلال احمر قرار دهد.

شعار سال: کریم همتی اظهار داشت: پس از مکاتبات انجام شده، مقرر شد که یونیسف تعدادی واکسن برای ایمن سازی اتباع خارجی ساکن در ایران، در اختیار هلال احمر قرار دهد. هلال احمر نیز به صورت مجزا منابعی را برای واکسیناسیون اتباع خارجی در نظر خواهد گرفت. احتمالا یک میلیون دُز واکسن نیز از سوی یونیسف به ایران اختصاص داده می شود تا واکسیناسیون اتباع خارجی آغاز شود.


جمعیت هلال احمر تا کنون ۱۸ محموله واکسن وارد کشور کرده و آخرین (هجدهمین) محموله نیز حاوی پنج میلیون دز روز یکشنبه چهاردهم شهریور ماه از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد کرد و تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داد.


شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اقتصاد آنلاین، تاریخ انتشار: ۱۶شهریور ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۶۰۰۵۴، www.eghtesadonlin.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین