پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۵۴۸
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹
با گذشت نزدیک به ۱۰ ماه از بازپس گیری مناطق آزاد شده جمهوری آذربایجان، بازسازی مناطق جنگ زده شتاب بیشتری به خود گرفته است. مناطق آزاد شده حدود ۱۶ درصد وسعت جمهوری آذربایجان بوده و نیازمند ۱۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری است. با توجه به همسایگی با ایران و ارزان بودن مصالح، صادرات به این کشور رونق نسبتا خوبی دارد.
شعار سال:با گذشت نزدیک به ۱۰ ماه از بازپس گیری مناطق آزاد شده‌ جمهوری آذربایجان، بازسازی مناطق جنگ زده شتاب بیشتری به خود گرفته است.
 
”الهام علی اف“ رییس جمهوری آذربایجان با تاکید بر بازسازی مناطق آزاد شده‌ی این کشور گفت: مرحله جدیدی در کشور آغاز شده و در این ارتباط طرح‌های زیر ساختی هم در مناطق آزاد شده در دست اجرا است و این مناطق را با مشارکت کشور‌های دوست بازسازی و احیا خواهیم کرد.

تعداد بازدید : 5

کیفیت بالا و قیمت نهایی پایین محصولات ایرانی همیشه مورد توجه مهندسان جمهوری آذربایجان بوده است؛ و مرز مشترک ۷۵۰ کلیومتری میان ایران و جمهوری آذربایجان فرصت خوبی برای تعمیق دوستی‌ها است.

مناطق آزاد شده حدود ۱۶ درصد وسعت جمهوری آذربایجان است.

جیحون بایرام اف وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان در پیام تبریک انتصاب دکتر " امیر عبداللهیان " وزیر امور خارجه کشورمان از جمهوری اسلامی ایران برای مشارکت در بازسازی مناطق آزاد شده دعوت کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۱۹شهریور۱۴۰۰، کد خبر: iribnews.ir/۳۲۱۶۰۳۴
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین