پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۷۰۶
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
واقعا داستانی دارد این حوزه رسانه. ضمن تبریک به دو عزیز خبرنگار ایرانی کسب کننده رتبه‌های برتر مسابقات رسانه‌ای خزر در آستاراخان روسیه، برای بسیاری از همکاران جای سوال دارد که این دو عزیز در چه زمان و به چه شیوه‌ای با این مسابقه آشنا شدند و آقار نامبردگان را چه کسانی یا نهادی، برای این مسابقه ارسال داشته است. خیلی سربسته طرح مسئله کردیم و بشدت گلایه‌مند از برخی از روند‌ها و رویه‌ها هستیم.
شعار سال: در ششمین مجمع رسانه‌ای کاسپین، مراسم رسمی اهدای جایزه به برندگان مسابقه بهترین اثر روزنامه نگاری "خزر بدون مرز" برگزار شده بود در مجموع امسال ۶۱ اثر از همه کشور‌های دریای خزر ارسال شده بود، اثر تلویزیونی "زینب نجاتی" با عنوان "نور چشمان من" که در سال ۲۰۲۰ تهیه شده، در بخش انسان و دریا حائز رتبه اول شد.

اثر تلویزیونی فاطمه مرزبان با عنوان "من می‌مانم" نیز رتبه دوم مسابقات رسانه‌ای خزر بدون مرز شد.

مهدی آکوچکیان سر کنسول جمهوری اسلامی ایران در آستراخان به نمایندگی از خبرنگاران رسانه ایرانی جوایز آنان را دریافت کرد.

سرگئی تاراسکین سرپرست هیئت داوران در این مراسم با استقبال از فینالیست‌های این مسابقه، به سطح بالای آثار ارسال شده به مسابقه اشاره کرد. وی گفت: تعیین برندگان برای اعضای هیئت داوران دشوار بود، زیرا همه اثار حرفه‌ای بود.

امسال، مسابقه خزر بدون مرز در پنج موضوع "انسان و دریا" (آثار اختصاص یافته به محیط زیست دریاچه دریا منحصر به فرد)، خزر» (آثار عکاسان و عکاسان)، «کشف اثار مهم کشور‌های دریای خزر» (آثار اختصاص یافته به فرهنگ، جاذبه‌ها و گردشگری)، «دریای خزر - قلمرو سلامت» (در زمینه ورزش و شیوه زندگی سالم) و «نگاه تازه «(آثار نویسندگان جوان). برگزار شد:
 
آثار دو خبرنگار ایرانی برتر در مسابقات رسانه‌ای خزر، چگونه ارسال شد؟

ششمین همایش رسانه‌ای کشور‌های حوزه خزر امروز (جمعه) در آستاراخان برگزار شد.

در این همایش سفیران، نمایندگان رسانه ها، کارشناسان علوم سیاسی و تحلیلگرانی از جمهوری اسلامی ایران، قزاقستان، روسیه، ترکمنستان، ازبکستان و جمهوری آذربایجان شرکت داشتند.

این همایش در سه پنل شامل «روزنامه نگاری سفر در عصر دیجیتال»، «حفظ کد فرهنگی، نقش رسانه ها» و «پروژه‌های رسانه‌ای آموزشی در سیستم جدید ارتباطات اطلاعاتی» برگزاری شد.

جلسه عمومی مجمع نیز به موضوع گردشگری و ارتباطات قومیتی فرهنگی در فضای رسانه اختصاص داده شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۴۶۶۲۷۷، www.irna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین