پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۷۲۷
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
 لایحه تعارض منافع به خاطر جلوگیری از سو استفاده شخصی از اموال و امکانات دولتی توسط مدیران و کارمندان دولت ایجاد شده بود؛ در واقع تعارض منافع ناشی از قرار گرفتن افراد در موقعیتی است که برای‌شان امکان انتخاب میان منافع عمومی و منافع شخصی ایجاد می‌شود و آن‌ها در چنین موقعیتی میان این دو انتخاب قرار می‌گیرند. در لایحه تعارض منافع مدیران دولتی و وزرا نباید عضو هیات مدیره شرکت‌های خصوصی باشند، ظاهرا این موضوع با مخالفت نمایندگان مجلس و اعضای دولت روبرو شده است.
شعار سال: لایحه مدیریت تعارض منافع بایگانی شد

لایحه تعارض منافع به خاطر جلوگیری از سو استفاده شخصی از اموال و امکانات دولتی توسط مدیران و کارمندان دولت ایجاد شده بود؛ در واقع تعارض منافع ناشی از قرار گرفتن افراد در موقعیتی است که برای‌شان امکان انتخاب میان منافع عمومی و منافع شخصی ایجاد می‌شود و آن‌ها در چنین موقعیتی میان این دو انتخاب قرار می‌گیرند.

در لایحه تعارض منافع مدیران دولتی و وزرا نباید عضو هیات مدیره شرکت‌های خصوصی باشند، ظاهرا این موضوع با مخالفت نمایندگان مجلس و اعضای دولت روبرو شده است.

حسام الدین آشنا امروز در توئیتی از بایگانی شدن لایحه مدیریت تعارض منافع خبر داد.

وی در این باره نوشت: لایحه مدیریت تعارض منافع با پشتوانه مطالعاتی و کارشناسی بسیار قوی کنار گذاشته شد و به جای آن طرحی ارائه شد که احتمالا در مسیر صیانت قرار بگیرد.
 
لایحه مدیریت تعارض منافع بایگانی شد
 
شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۱۶۴۱۰، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین