پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۷۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
دادستان کل کشور​: اگر دفترخانه‌ای برای زدن وکالت نامه برای نقل و انتقال خودرو به بهانه اینکه باید سند قطعی زده شود، سر باز زند؛ تخلف و ترک امر و قابل تعقیب است.

شعار سال: با بیان اینکه برخی از مردم گلایه دارند برای زدن وکالت جهت نقل و انتقال خودرو به دفاتر اسناد رسمی مراجعه می‌کنند، اما آن‌ها این موضوع را منوط به زدن سند قطعی می‌کنند، گفت:در این مواقع حتما مردم گزارش بدهند و قابل تعقیب است و این موضوع را به رئیس سازمان ثبت اسناد کشور اطلاع خواهم داد، زیرا این موضوع یک تخلف است.
 
دادستان کل کشور از مالکان خودرو خواست برای نقل و انتقال خودرو خودشان شخصا اقدام کنند و از طریق وکالت این کار را انجام ندهند.
 
وی گفت: انتقال خودرو زمان نمی‌برد چرا باید وکالت بدهیم؟
 
دادستان کل کشور ادامه داد: ما به هر حال وظیفه داریم برای مردم تسهیلات لازم را فراهم کنیم تا آن‌ها از پیچ و خم‌های اداری و پرداخت هزینه‌های اضافی خلاص شوند.
 
حجت الاسلام منتظری با بیان اینکه برگ سبز خودرو سند مالکیت محسوب می‌شود، افزود: اینکه نقل و انتقال خودرو و تمامی مراحل انتقال مالکیت در مراکز تعویض پلاک انجام می‌شود، باید برای مالیات نیز فکری شود و روز گذشته از وزیر اقتصاد خواستم سامانه‌ای را لحاظ کند تا پرداخت مالیات از طریق مراکز تعویض پلاک نیز امکان پذیر باشد و حقوق بیت المال هم رعایت شود.
 
وی گفت: به زودی این هماهنگی میان سازمان امور مالیاتی، وزارت اقتصاد و نیروی انتظامی انجام خواهد شد.

تعداد بازدید : 7


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری اقتصادآنلاین  ، تاریخ انتشار:  20 شهریور1400، کدخبر: 561147، www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
0
0
تا این موضوع جا بیفته بین دفترخونه‌ها چند وقتی زمان میبره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
0
0
تخلف است ولی ایا به این تخلف هم رسیدگی خواهد شد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین