پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۷۷۴
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به نحوه ساخت فیلم‌ها وسریال‌های ایرانی گفت: بسیاری از فیلم‌هایی که ساخته می‌شود حتی یک درصد هم خدمات پلیس دیده نمی‌شود.
شعار سال: سازندگان برخی از سریال‌ها و فیلم‌ها چهره پلیس را خشن نشان می‌دهند و به نوعی به تخریب پلیس در فیلم‌هایشان می‌پردازند.

در این باره سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره ساخت‌های فیلم‌ها و سریال‌هایی علیه نیروی انتظامی، گفت: بسیاری از فیلم‌هایی که توسط نویسندگان و کارگردانان ساخته و عرضه می‌شود حتی یک درصد هم خدمات پلیس دیده نمی‌شود.

او با اشاره به اینکه در اکثر فیلم‌ها پلیس را به صورتی نشان می‌دهند که فقط برخورد و دستگیری با متهمان را انجام می‌دهد، افزود: نیروی انتظامی صد‌ها خدمات را در طول شبانه روز ارائه می‌دهد، که در فیلم‌ها اشاره‌ای به آن نمی‌شود.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: در ابتدا برای ساخت چنین فیلم‌هایی که چهره پلیس را خشن نشان می‌دهند از مجموعه معاونت اجتماعی خودمان گله‌مندیم بعد از آن از سازندگان فیلم‌ها و سریال‌ها گلایه داریم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از برنا، تاریخ انتشار:۲۰ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۲۳۰۷۰۶، www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین