پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۸۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
دیروز مراسم معارفه میرهاشم موسوی در تامین اجتماعی بود. عبدالملکی می‌گوید که موسوی جزء دو دانشمند برتر کشور در حوزه رفاه است (با کدام مدرک من درآوردی، خدا می‌داند)؟ عبدالملکی، کار موسوی در صندوق بیمه کشاورزی و عشایر و کمیته امداد را معادل کار در تامین اجتماعی فرض می‌کند (پناه می‌بریم به خدا)؟ موسوی هم می‌گوید که قصد عرضه الگوی موفق تامین اجتماعی را دارد؟ بنظر شما چثدر این صحبت‌ها می‌تواند پوچ و توخالی باشد و چرا کشور باید درگیر چنین انتصاباتی شده باشد؟ آیه ۱۱ سوره رعد کمک کار مناسبی برای درک بهتر این سطح از ضعف‌ها و خود ویژه بینی مدیران اجرایی کشور است.
شعارسال: «میرهاشم موسوی» سرپرست سازمان تامین اجتماعی در مراسم معارفه خوددر محل ساختمانی ستاد مرکزی سازمان تامین اجتماعی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی انجام شد، گفت: «از منظر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مسئله عدالت اهمیت ویژه‌ای دارد؛ در نتیجه موضوع رفاه و تامین اجتماعی در کشور ما در مقایسه با سایر حاکمیت‌ها اهمیت فوق العاده‌تری دارد.»

وی سه مفهوم تحول، عدالت و اعتماد را شاخص‌های رویکرد خود در انتصابات، مدیریت و برنامه‌ریزی برشمرد و افزود: «علیرغم همه تلاش‌های خوبی که در مجموعه تامین اجتماعی انجام شده است و با توجه به ظرفیت‌های مناسب در حوزه‌های مادی، معنوی و انسانی این سازمان، باید به مسئله تحول نگاه ویژه‌تری داشته باشیم.»

موسوی افزود: «در بخش‌های مختلف این سازمان با چالش مواجه هستیم و فقط با جهاد انقلابی و رویکرد تحول‌گرایانه می‌توان مشکلات را رفع کنیم.»

سرپرست سازمان تامین اجتماعی یادآور شد که این سازمان در دوره مدیریت وی تحول را در سه بعد تحول در چشم‌انداز و نگاه کلان، تحول در جهت گیری و سیاست‌های مرتبط و تحول در روندها، کارکرد‌ها و عملیات و اقدام و عمل دنبال می‌کند.

عدالت جهت کار ما را تامین اجتماعی مشخص می‌کند

وی در مورد مفهوم دوم یعنی عدالت، توضیح داد: «دومین مفهوم مورد تاکید ما عدالت است؛ عدالت جهت کار ما را تامین اجتماعی مشخص می‌کند. باید به گونه‌ای عمل کنیم که در نتیجه حق به حق دار برسد. اموال این سازمان حق الناس است و ما امانتدار آن هستیم و با اتخاذ رویکرد عدالت باید مناسبات را عادلانه کنیم. در انتصابات ۵ شاخص مورد اشاره وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای اولویت است.»

موسوی در ادامه به تشریح شاخص سوم کار خود یعنی اعتماد پرداخت و افزود: «اعتماد، مبنای فعالیت‌ها و اقدامات در سازمان تامین اجتماعی خواهد بود.»

شاخص اصلی ما کسب رضایت جامعه هدف است

سرپرست سازمان تامین اجتماعی در ادامه، گفت: «بایستی کارآیی و کارآمدی را به حدی برسانیم تا رضایت عمومی حاصل شود. شاخص اصلی ما کسب رضایت جامعه هدف است. در صورت ایجاد رضایت است، که اعتماد ایجاد می‌شود.»

وی با تاکید بر اینکه ساماندهی امور و فعالیت‌ها بر اساس سه اصل تحول، عدالت و اعتماد شدنی است، گفت: «قصد داریم با اتخاذ این رویکرد الگوی موفق تامین اجتماعی را عرضه کنیم.»

موسوی در پایان از تلاش‌های سالاری، مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی تقدیر کرد.

گفتنی است که مدیرکلی ستادی وزارت رفاه سابق، مدیر کل ستادی سازمان بیمه سلامت، عضو هیات مدیره صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر و معاونت برنامه ریزی و اداری مالی کمیته امداد و… از جمله سوابق میرهاشم موسوی است.
 
 
حرف‌های گل درشت و تعارف در بدو ورود به تامین اجتماعی
 
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۲۱ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر:۱۱۲۹۵۱۳۵، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
0
0
رضایت آنچنانی که تا الان وجود نداشته، باید دید از این به بعد رضایت کافی فراهم می شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
0
0
شاید رفاه مردم در ایران اهمیت بالایی داشته باشه ولی در عمل اینگونه نشون داده نمیشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین