پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۸۶۴
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
مقابله با لوازم یدکی تقلبی را نباید صرفا با رویکرد تعزیراتی دنباله گیری کرد. کافی است سامانه ثبت شماره سریال از تولید کننده تا مصرف کننده نهایی مشخص شود و جنس خارج از چارچوب بعنوان قاچاق به حساب آید. سامانه استعلام گیری آن نیز را استفاده عموم راه اندازی شود. درآمد مالیاتی شیرینی را هم برای دولت به همراه خواهد داشت. حال بفرمائید کارمندان و مدیران وزارت صمت، چرا در حال چرت زدن هستند؟
شعارسال: هر چند ماه به چندماه با رویکرد‌های تعزیراتی یا نظارت اصناف بر اجناس تقلبی، شاهد برخورد با لوازم یدکی‌های تقلبی در بازار هستیم. داستانی که بدلیل چرت زدن‌های مکرر و اهمال مسلم وزارت صمت در حال رخ دادن است و قابلیت پیگیری کیفری هم دارد. داستان اخیر ما، اشاره به پلمپ واحد صنفی دارد که بلبرینگ‌های خام چینی را با برند‌های سوئدی، انگلیسی و فرانسوی به فروش می‌رساند.

به نظر شما در خصوص لوازم خودرو، ابزار و یراق، پیچ و مهره و ...، این داستان در حال اجرا نیست؟ قطعات یدکی دزدی چطور؟ چرا باید اجازه بدهیم که اهمال چهار کارمند تنبل دولتی، باعث این حجم خسارت ملی شود؟
 
 
تعداد بازدید : 2

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از عصر ایران
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین