پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۸۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه هیچ مجموعه و دستگاهی بدون نظارت به اهداف خود نمی‌رسد افزود: هیچ استثنایی در نظارت بر کار مدیران و دستگاه‌های مدیریتی وجود ندارد و حتی قوه قضاییه هم مستثنا از این نظارت نیست

شعار سال: به گزارش سازمان بازرسی کل کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن درویشیان یکشنبه در آیین معارفه بازرس کل استان خوزستان در سالن شرکت ملی حفاری در اهواز گفت: سازمان بازرسی از آنجا که از نیروی زیادی برخوردار نیست نمی‌تواند به موارد جزئی در سازمان‌ها رسیدگی کند بلکه به موارد و مشکلات کلی چون موضوع اشتغال، بحران آب، واکسیناسیون و موارد دیگری که همه مردم با آن مواجه هستند از باب نظارتی ورود می‌کند.
 
وی رویکرد دیگر سازمان بازرسی را شناسایی بسترهای فساد عنوان کرد و گفت: در این راستا به عنوان مثال بر فرایندهایی که ادارات حاکم است اصلاح و رسیدگی می شود.
 
رییس سازمان بازرسی کشور در ادامه افزود: سازمان بازرسی به عنوان عالی‌ترین دستگاه نظارتی بر عملکرد دستگاه‌ها و ادارات نظارت داشته اما لازمه موفقیت در این زمینه همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مختلف است.
 
درویشیان افزود: یکی از موارد ضروری در دستگاه‌های اجرایی ، نظارت مدیران بر زیرمجموعه خود می‌باشد که با اجرای آن به اهداف سازمانی خواهیم رسید.
 
وی با بیان اینکه اگر همه بخش‌ها وظایف خود را به خوبی انجام دهند از بسیاری تخلفات جلوگیری می‌شود گفت: در این راستا از مدیران دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌شود نسبت به وظیفه خود اهتمام داشته باشند و قبل از ورود یک دستگاه نظارتی خارج از مجموعه ، مشکلات را برطرف کنند.
 
رییس سازمان بازرسی کشور اظهار کرد: اگر یک مجموعه سازمانی بخواهد موفق باشد و به اهداف خود برسد باید آن مجموعه از مدیران لایق ، شایسته و متدین برخوردار باشد ضمن اینکه یکی از عوامل موفقیت یک سازمان ، داشتن برنامه و عمل به قانون در کنار نظارت بر اجرای برنامه‌ها می‌باشد.
 
وی با بیان اینکه هیچ مجموعه و دستگاهی بدون نظارت به اهداف خود نمی‌رسد افزود: هیچ استثنایی در نظارت بر کار مدیران و دستگاه‌های مدیریتی وجود ندارد و حتی قوه قضاییه هم مستثنا از این نظارت نیست
 
درویشیان در ادامه ابراز امیدواری کرد در دوره جدید که مجلسی انقلابی، دولت مردمی و قوه قضاییه با همه امکانات در خدمت مردم هستند با همراهی ، همکاری و کار جهادی شاهد برطرف شدن مشکلات در کشور باشیم.
 
وی تاکید کرد: امیدواریم با توجه ویژه‌ای که رئیس جمهور با انتصاب استاندار ویژه به خوزستان داشته و ما هم بازرسی ویژه در نظر گرفته‌ایم، مشکلات استان یکی پس از دیگری حل شود و روزی فرا برسد مشکلات کارگری، فاضلاب، تنش‌های آبی و... نداشته باشیم.
 
رییس سازمان بازرسی کل کشور افزود: خوزستان در عین حال که بسیار برخوردار از نعمات فراوان است اما کم برخوردار از امکانات بوده و وضعیت موجود در شان مردم عزیز نیست.
 
وی با اشاره به اینکه مردم در استان مطالبات به حق دارند بیان کرد: این مطالبات دولت را بر آن داشت که در اولین انتصاب، استاندار خوزستان آن هم به عنوان ویژه که دارای اختیاراتی بیش از استان‌های دیگر است، معرفی کنند.
 
وی همچنین به اختیارات ویژه‌ای که به بازرس کل استان خوزستان داده شده اشاره کرد و گفت: چند گروه به بازرسی کل استان خوزستان از جمله گروه بانک‌، نیرو و ... اضافه شد ضمن اینکه یک معاونت نیز به این سازمان اضافه شده است.
 
درویشیان خاطر نشان کرد: بازرس کل استان خوزستان به دلیل داشتن ابلاغ خاص از رییس قوه قضاییه اگر لازم باشد می‌تواند قرارهایی مثل قرار تامین با اختیار خود صادر کند.
 
رییس سازمان بازرسی کل کشور در پایان ضمن تقدیر از عمکلرد ابراهیم ممبینی، محمد آقاجری را به عنوان بازرس کل استان خوزستان «با اختیارات ویژه» معرفی کرد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری ایران آنلاین  ، تاریخ انتشار: 21 شهریور1400، کدخبر: ، www.ion.ir،741519

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
0
0
اکر نظارت‌ها درست باشه و هیچ استثنایی هم در کار نباشه جای بسی امیدواری در اصلاح امور هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین