پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۹۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
دبیر کمیته عملی کشوری کووید ۱۹ گفت: استفاده از طب سنتی یا همان طب ایرانی می‌تواند علائم کرونا را بهتر کند و طول مدت بستری را کاهش دهد.
شعار سال: عاطفه عابدینی گفت: دستورالعمل طب ایرانی در کمیته علمی کرونا تدوین شده است و به مراکز درمانی ابلاغ می‌شود.

او ادامه داد: لزوم به کارگیری طب سنتی یا ایرانی برای درمان تکمیلی در بیماری کووید ۱۹ حس می‌شد و در همه جهان از دارو‌های گیاهی به عنوان دارو‌های کمکی در پیشگیری یا درمان، استفاده می‌شود.

خانم عابدینی اضافه کرد: با مطالعه طرح‌های مختلف ایران و دیگر کشور‌ها و استخراج مطالب علمی و همکاری داروسازان بالینی ایرانی، متخصصان طب ایرانی و متخصصان بالینی، دستورالعملی را تدوین کردیم و مانند بقیه دستورالعمل‌های کمیته علمی، خواستیم به مراکز درمانی ابلاغ شود که به زودی این کار، انجام خواهد شد.

دبیر کمیته عملی کشوری کووید ۱۹ افزود: با توجه به تغییرات کمیته علمی از اردیبهشت امسال تاکنون، یکی از کمیته ها، کمیته‌های طب ایرانی بود که ساعت‌ها مطالعه و تحقیقات شد تا از طب ایرانی برای پیشگیری و درمان کمکی بیماری کووید ۱۹ استفاده شود.

او اضافه کرد: انتظار نداریم درمان طب سنتی یا ایرانی، بتواند معالجه کامل یا پیشگیری کامل را انجام دهد، اما می‌تواند برخی از علائم را بهتر کند و حتی توانسته طول مدت بستری را کاهش دهد.

دبیر کمیته علمی کشوری کووید ۱۹ گفت: به نظر می‌رسد با توجه به مطالعاتی که در همه جهان انجام شده است، ترکیب طب گیاهی و درمان شیمیایی می‌تواند علائم را بهتر و دوره بستری را کوتاه‌تر کند.

خانم عابدینی افزود: بر اساس این دستورالعمل، پزشکان در مراکز درمانی می‌توانند از مشاوره همکاران طب ایرانی استفاده کنند.
 
عععععععععع
 
شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبر، تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۸۲۵۸۱۵، www.irinn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
0
0
امیداریم که تأثیر داشته باشه تا از این طریق خیلی از مردم درمان بشن و نگرانی هم نداشته باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین