پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۹۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸
عضو هیات رئیسه مجلس ضمن تشکر از معرفی وزرای جوان در کابینه سیزدهم از رئیس جمهور درخواست کرد تا از ظرفیت جوانان برای مدیریت‌های میانی با توجه به نظر رهبری استفاده کند.
شعار سال: روح الله متفکرآزاد در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن گرامیداشت یاد دومین شهید محراب و امام جمعه تبریز آیت الله مدنی، گفت: از آقای رئیس جمهور به جهت معرفی وزرای جوان در کابینه و توجه به گام دوم انقلاب تشکر می‌کنم و به نظر می‌رسد با توجه به مشکلاتی که در مدیریت‌های میانی وجود دارد و بنابر نظر مقام معظم رهبری از ظرفیت جوانان در این سطح نیز استفاده شود.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی محل اتصال اقتصادی کشور به قفقاز و دروازه ورود به کشور است، افزود: این استان صنعتی و تراز اول درشرایط فعلی به جایی رسیده که رتبه آن قابل بیان نیست لذا از آقای رئیس جمهور درخواست می‌شود استانداری با اختیارات ویژه با هدف توسعه کشور برای آذربایجان شرقی انتخاب کند.

وی یادآور شد: باشگاه ورزشی و فرهنگی تراکتور با مشکلات مالکیت، پنجره نقل و انتقال و بدهی ۳۸۰ میلیاردی مواجه است، با توجه به دیداری که اخیرا با وزیر ورزش و جوانان داشتیم انتظار می‌رود که عدالت ورزشی برقرار شود.

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم در ادامه گفت: عزل و نصب‌ها و تقسیمات کشوری پیش از استقرار کامل دولت باید مورد توجه قرار گیرد و رئیس جمهور دستور دهد تا از عزل و نصب‌ها و تقسیمات کشوری قبل از استقرار کامل همانند موضوعی که در تبریز شاهد بودیم اجتناب شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازایلنا، تاریخ انتشار:۲۱شهریور ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۲۹۸۰۴، ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
0
0
اگر جوانان به اندازه کافی توانمند باشند حتما در جایگاه مناسب قرار می‌گیرند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین