پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۰۸۸
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۶
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است مجلس درباره روند واردات واکسن و دارو‌های کرونا در دولت گذشته تحقیق و تفحصی داشته باشد.

شعار سال:حجت الاسلام «موسی غضنفرآبادی» رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به اینکه در دولت گذشته واردات واکسن کرونا به کندی صورت گرفت، گفت: لازم است تا مجلس درباره روند واردات واکسن و داروهای کرونا در دولت گذشته تحقیق و تفحصی داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه اگر ترک فعلی در واردات واکسن از سوی دولت دوازدهم رخ داده باشد قوه قضاییه و مجلس باید با آن برخورد کنند، افزود: امروز سؤال این است چرا با پایان دولت دوازدهم شاهد واردات واکسن کرونا به کشور هستیم و در دولت گذشته این اتفاق رخ نداد.
 
نماینده بم در مجلس با تأکید بر اینکه در دولت گذشته برخی وارد نشدن واکسن کرونا را به fatf ربط می‌دادند، اظهار داشت: همان افراد باید امروز پاسخگوی این باشند که چه موانعی وجود داشت که در دولت گذشته واردات واکسن شتاب نگرفت.
 
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تصریح کرد: قطعاً الآن که واردات واکسن و تولید آن در داخل شتاب گرفته است مشخص می‌شود که در دولت گذشته کارشکنی‌ها و بی‌رغبتی‌هایی در برخی زمینه‌ها وجود داشته است.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار:   22 شهریور   1400، کدخبر:2570523 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین