پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۲۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
نماینده مجلس یازدهم با اینکه سکوت در برخی جا‌ها جفا در حق مجلس و مردم است، تصریح کرد: آنچه مسلم است انقلابی‌گری با بی‌تفاوت بودن زاویه دارد بنابراین نباید فراموش کنیم که حقیقت موجود از طریق مانیتور‌ها در مجلس نمایش داده می‌شود و مردم آن را مشاهده می‌کنند.
شعار سال: جلال رشیدی کوچی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز سه‌شنبه ۲۳ شهریورماه مجلس با بیان اینکه این تذکر را در ابتدا به خود و سپس به همکاران می‌دهم چراکه سکوت در برخی جا‌ها جفا در حق مجلس و مردم است، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان فرمودند که باید وکلای ملت حضوری فعال در جلسات کمیسیون‌ها و صحن داشته باشند.

وی افزود: مردم نگران هستند و با دقت رفتار نمایندگان را رصد می‌کنند، اما جای نگرانی وجود دارد وقتی یک چهارم نمایندگان در صحن حاضر نیستند که به مواردی که بررسی می‌شود، رأی دهند. این در حالی است که کلمه به کلمه‌ای که اینجا مطرح می‌شود در زندگی میلیون‌ها انسان تأثیر دارد.

نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: این حجم از بی‌تفاوتی برای مجلسی که به آن لقب انقلابی داده شده، نگران‌کننده است ضمن اینکه باید به این نکته توجه کنیم که در روز قیامت برای هر کدام از ثانیه‌ها که در اینجا حضور داشتیم از ما سوال می‌کنند. متأسفانه بی‌تفاوتی برخی نمایندگان در رأی دادن به موارد مورد بررسی در صحن به دفعات تکرار می‌شود تا جایی که رئیس مجلس باید هر روز در این رابطه تذکر بدهد.

نماینده مرودشت و پاسارگاد در مجلس تصریح کرد: آنچه مسلم است انقلابی‌گری با بی‌تفاوت بودن زاویه دارد بنابراین نباید فراموش کنیم که این حقیقت موجود از طریق مانیتور‌ها در مجلس نمایش داده می‌شود و مردم آن را مشاهده می‌کنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازایلنا، تاریخ انتشار:۲۳شهریور ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۳۰۸۰۰، ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
0
0
اگر مشکلات مردم مهم بود که همه چیز حل می‌شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
0
0
بعضی از نماینده‌ها فقط برای رسیدن به خواسته های خودشون نماینده شدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین