پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۲۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
وزیر امور خارجه گفت: وزارت امور خارجه با عزم قاطع به وظیفه ذاتی خود در پیگیری حقوقی سیاسی و بین المللی ترور سردار شهید سلیمانی عمل خواهد کرد.
شعارسال: حسین امیر عبداللهیان روز گذشته میزبان جلسه‌کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در محل وزارت امور خارجه، با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذیربط لشکری و کشوری بود.

در این جلسه که با حضور نماینده خانواده مکرم شهید سلیمانی و مدیران و نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط قضایی، سیاسی، امنیتی، حقوقی و نظامی برگزار شد، مدعوین به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص پیگیری این پرونده پرداختند و ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دستگاه متبوع خود، آخرین تحولات و پیشرفت‌ها در موضوع مورد نظر و ابعاد و آثار مختلف مسئله را بیان کردند.

حسین امیرعبداللهیان ضمن تأکید بر لزوم پیشبرد اقدامات در حال اجرا، زنده نگاه داشتن یاد و خاطره سردار شهید سپهبد سلیمانی، قهرمان ملی و بین المللی مبارزه با تروریسم و همچنین نقش مقامات و دولت آمریکا در ارتکاب جنایت نابخشودنی ترور سردار سلیمانی، اعلام کرد: تداوم پیگیری این پرونده و به عدالت سپردن تروریست‌های دولتی جزو سیاست‌های قطعی است.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: وزارت امور خارجه با عزمی قاطع به وظیفه ذاتی خود در پیگیری حقوقی، سیاسی و بین‌المللی این موضوع عمل خواهد کرد.
 
گیری حقوقی و بین المللی پرونده شهادت سردار سلیمانی

شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:۲۴ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر:۸۴۴۷۱۴۳۹، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
0
0
حتما باید پیگیری‌های لازم انجام بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین