پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۲۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
مصطفی گودرزی بیان کرد: متاسفانه در ماه‌های اخیر به دلیل قطعی‌های مکرر برق، تولید و صادرات کاشی و سرامیک دچار اختلال شد.
شعارسال: مصطفی گودرزی، رئیس اتحادیه کاشی‌سازان و کاشی‌فروشان  اظهار داشت: ما در یک سال بالغ بر ۴٠٠ میلیون متر مربع کاشی و سرامیک تولید می‌کنیم. ۲٠٠ میلیون متر مربع مصرف داخل است و نیمی از تولید کاشی و سرامیک کشور هم صادر می‌شود.

وی بیان کرد: بیشتر صادرات کاشی و سرامیک ما به کشور عراق است که همواره رو به افزایش است. قطعی برق در این چند ماه آسیب زیادی به تولید کاشی و سرامیک وارد کرده است. برق بدون اطلاع به تولیدکنندگان قطع می‌شود و تولیدات داخل کوره از بین می‌رود.

گودرزی افزود: قطعی برق کارخانه‌های تولید کاشی و سرامیک کم شده است. در زمان ساخت مسکن مهر تولید کاشی و سرامیک رونق زیادی پیدا کرد. اگر دولت جدید به وعده خود یعنی ساخت یک میلیون مسکن در سال عمل کند صنعت تولید کاشی و سرامیک پیشرفت زیادی خواهد کرد و ما ظرفیت این را داریم که تولید خود را از سالی ۴٠٠ میلیون متر مربع به ۶٠٠ میلیون متر مربع برسانیم.
 
نصف تولید کاشی و سرامیک کشور صادر می‌شود

شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری نوداقتصادی، تاریخ انتشار:۲۴ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر:۲۱۴۳۷۹۹، www.۹۰eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
0
0
قطعی‌های برق خسارت‌های زیادی رو به کارخانه‌ها و حتی وسایل مردم وارد کرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین