پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۳۰۳
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
در حکم مشاور کرباسیان، هیچگونه اشاره‌ای به نوع مشاوره فرد مذکور نشده به زبانی ساده‌تر به هیچ وجه مشخص نیست این فرد ناشناخته در نفت، قراراست چه مشاوره‌ای به کرباسیان بدهد.

  شعار سال:از یک سو کرباسیان از هر راهی تلاش دارد تا عدم تمایل خود برای ادامه مدیریت در شرکت ملی نفت را بوق و کرنا کند و رسما اقدام به نامه نگاری می‌کند تا به وزیرنفت سیزدهم یادآور شود که هر چه زودتر باید جایگزینش انتخاب گردد؛ اما ازسویی دیگر دوشنبه هفته جاری، اقدام به زدن حکم در  برای فردی به عنوان مشاور خود می‌کند! مساله ای که باعث تعجب همگان گردیده اما این تنها دلیل این حیرت نیست؛ چراکه چند نکته در حکم زده شده توسط  مدیرعاملی که امروز وفردا باید با این شرکت خداحافظی کند، دیده می‌شود!

ابتدا آنکه در حکم مشاور کرباسیان، هیچگونه اشاره ای به نوع مشاوره فرد مذکور نشده به زبانی ساده تر به هیچ وجه مشخص نیست این فرد ناشناخته یا در خوشبینانه‌ترین حالت کم شناخته شده در نفت، قراراست چه مشاوره‌ای به کرباسیان بدهد؛ در حالیکه در تمامی حکم‌های مشاوره کرباسیان برای افراد دقیقا بر مسوولیت فرد مذکور اشاره گردیده به عنوان مثال در یک حکم انتصاب وی قید گردیده فرد مذکور به عنوان مشاور مدیرعامل در مسوولیت‌های اجتماعی منصوب می‌گردد، در حالیکه دراین حکم هیچگونه اشاره ای به این نکته نشده است!

همچنین دراین حکم بر تجارب ارزشمند و تخصص این فرد اشاره گردیده که مشخص نیست فردی که کمتر کسی آن را می‌شناسد قراراست چه تجارب درخشانی را در دقایق آخر کار مدیرعامل فعلی شرکت ملی نفت در اختیارش قرار بدهد!

این موضوع به کمی شوخ طبعی بدنه نفت نیز آمیخته شده؛ اکثر کارشناسان و کارکنان نفت روز گذشته دراین خصوص به شوخی متوصل شده و تاکید می‌کردند شاید کرباسیان روش خداحافظی و طی کردن مراحل تودیع را از خاطر برده و مشاور مذکور برای آموزش این روش به خدمت گرفته شده باشد!

اما از شوخ طبعی بدنه نفت بگذریم این حکم آن هم در شرایطی که وزیر نفت هنوز هم برای این پست فکری نکرده یک چیز در ذهن متواتر می‌سازد و آن تکلیف وزارت نفت برای زدن چنین حکمی است! که درصورت صحت آن باید کمی نگران آینده نفت و حضور این مشاور جدید بود؛ چراکه عدم شناخت لازم بدنه کارشناسی نفت نسبت به فرد مذکور این نگرانی را افزون می‌سازد که نقش این فرد در فردای نفت چه خواهد بود؟
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی نفتی ها  ، تاریخ انتشار:24  شهریور1400، کدخبر: 41305، www.naftiha.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین