پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۳۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در مورد سرنوشت ملک جنجالی جماران توضیحاتی داد.
شعار سال: عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران  در مورد تخلفات ساختمانی ادارات دولتی در شهر تهران اظهار کرد: در دوره‌ای که بنده معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران را برعهده داشتم تخلف ساختمانی در ادارات دولتی رخ بدهد و سعی کردیم مانع ساخت و ساز‌هایی بشویم که خلاف اصول شهر سازی است.

وی در مورد ملک پر حاشیه جماران افزود: این ملک طبقه اضافه داشت که خلاف قانون مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری برای ساخت طبقه اضافه اقدام کرده بودند که جلوی این موضوع گرفته شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران بیان کرد: در همان زمان صد‌ها نامه از نهاد‌های دولتی به شهرداری تهران زده شد، اما شهرداری تهران با قدرت در برابر تخلف ایستاد و سعی کردیم طبق قوانین و مقررات پیش برویم.

گلپایگانی گفت: ما همیشه براجرای قوانین تاکید داشتیم و بار‌ها به مناطق نیز اعلام کردیم که اجازه هیچگونه تخلفی حتی به نهاد‌های دولتی داده نشود؛ زیرا چشم مردم به نهاد‌های حاکمیتی است و تخلف ساختمانی درست نیست.

تعداد بازدید : 4

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از آخرین خبر، تاریخ انتشار: ۲۴شهریور۱۴۰۰، کد خبر: akharinkhabar.ir/۸۲۲۹۱۶۶
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
0
0
اگر همه پای قانون بایستند دیگه کسی به فکر بی قانونی نمیفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین