پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۳۵۲
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب طرح تسهیل صدور برخی مجوز‌های کسب و کار از همه انحصارطلبی‌ها جلوگیری می‌کند و رقابت جدی در فضای کسب و کار به ارمغان می‌آورد.

شعار سال:«محمدباقر قالیباف» در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی و پس از تصویب کلیات طرح صدور برخی از مجوزهای کسب و کار ضمن تشکر از نمایندگان اظهار کرد: این طرح در تسهیل‌گری در بازار کسب و کار و رفع موانع در این حوزه گام جدی بر می‌دارد.
 
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز یکی از چالش‌های کشور جوانان تحصیل‌کرده و با استعدادی هستند که فرصت شغلی از آنان گرفته شده است، گفت: تصویب این طرح از همه انحصارطلبی‌ها جلوگیری می‌کند و یک رقابت جدی بر فضای کسب و کار را به ارمغان می‌آورد.
 
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز طرح تسهیل صدور برخی از مجوزهای کسب‌وکار را بررسی کرده و در نهایت با ۲۰۳ رای با کلیات آن موافقت کردند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار:  24 شهریور   1400، کدخبر: ، www.irna.ir،84471567

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین