پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۵۹۳۶۷
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
نایب رئیس شورای شهر تهران از تصویب رقم ۵۵۰ میلیارد تومان در قالب اوراق مشارکت برای بازسازی اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) خبر داد.
شعار سال: پرویز سروری با اشاره به موضوعات جلسه شورای شهر تهران گفت: در ابتدای جلسه، طبق جلسات گذشته اعضای شورا تذکراتی را در موضوعات مختلف مطرح کردند و در ادامه دو لایحه دو فوریتی ارسال شده از سوی شهرداری تهران در دستور کار اعضا قرار گرفت.

وی ادامه داد: لایحه اول مربوط به کمک شهرداری تهران به برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین حسینی در کربلا بود؛ البته در سنوات گذشته نیز شهرداری در این بخش کمک‌هایی را داشته است و امیدواریم امسال نیز پرشکوه‌تر از هر سال و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسم اربعین حسینی در کربلا برگزار شود.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: یکی دیگر از موضوعاتی که امروز در قالب لایحه ارسال شده از سوی شهرداری تهران مورد بررسی و تصویب قرار گرفت مربوط به ارائه تخفیف عوارض شهرسازی به شهروندان بود که در لایحه شهرداری تهران رقم ۳۰ درصد عوارض برای افرادی که به صورت یکجا و نقدا عوارض خود را پرداخت کنند تخفیف در نظر گرفته می‌شد و این رقم در صحن شورا با پیشنهاد اعضا به ۲۵ درصد کاهش پیدا کرد. همچنین بازه زمانی دو ماهه‌ای از زمان تصویب این مصوبه توسط فرمانداری تهران برای این تسهیلات از سوی شورای شهر تهران در نظر گرفته شد.

سروری تاکید کرد: در ادامه لایحه‌ای نیز در ارتباط با صدور مجوز اوراق مشارکت برای بازسازی نفرآباد و اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در دستور کار اعضا قرار گرفت و با توجه به طرح مشترکی که در کمیسیون‌های شهرسازی و برنامه به تصویب رسیده بود این مسئله مورد موافقت اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بر همین اساس اعضای شورای شهر تهران با تصویب رقم ۵۵۰ میلیارد تومان در قالب اوراق مشارکت این رقم را برای بازسازی اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و محله نفرآباد در نظر گرفتند.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۶۲۶۷۶۷، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین