پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۳۵۹۴۰۷
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به تغییرات اخیر در وزارت خارجه ایران، گفت که سیاست‌های واشنگتن در قبال تهران، فارغ از افراد، طراحی شده است.
شعار سال: «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به تغییرات اخیر در وزارت خارجه ایران، گفت که سیاست‌های واشنگتن در قبال تهران، فارغ از افراد، طراحی شده است.

پرایس در نشست خبری روزانه خود در پاسخ به این پرسش که آیا تغییر معاون وزیر خارجه ایران باعث ناامیدی واشنگتن شده است، گفت: «اینکه ایران تصمیم داشته باشد چه کسی را به‌عنوان نماینده خود در بستر‌های مختلف انتخاب کند، به خود آن‌ها مربوط است».

وی ادامه داد: «سیاست‌های ما در قبال ایران برای پیشبرد منافع آمریکا فارغ از این‌که کدام فرد چه سمتی را برعهده دارد، طراحی شده است».

پرایس در بخش دیگری از کنفرانس خبری گفت که سیاست‌های آمریکا و اسرائیل در قبال ایران، همسو است.

وی با تکرار برخی ادعا‌ها درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، گفت که نه آمریکا و نه اسرائیل نمی‌خواهند شاهد ایران به‌عنوان یک کشور مجهز به سلاح هسته‌ای باشند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در عین حال گفت که اعلام موضع درباره توافق یا برنامه هسته‌ای ایران را به کابینه اسرائیل واگذار می‌کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۳۱۷۲۳، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین