پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۳۶۰۱۱۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵
دکتر رضا قاضی سعیدی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد مدعی گردیده است که به خاطر اعتراض به استفاده از عبارت خلیج عربی در سایت دانشگاه، به یک سال انفصال از خدمت محکوم شده است. اصل خبر در پایگاه انصاف نیوز منتشر شده که به رسم امانت بازنشر می‌گردد. به منظور جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی و لزوم شفاف سازی منجر به تنویر افکار عمومی، درخواست ارایه توضیحات از دانشگاه آزاد اسلامی را داریم.

شعار سال:عضو هیئت علمی دانشگاه‌ آزاد می‌گوید به خاطر اعتراض به استفاده از خلیج عربی در سایت دانشگاه یک سال انفصال از خدمت شدم.
 
رضا قاضی سعیدی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد درباره‌ی ماجرای تعلیق یک ساله‌ی خود از دانشگاه به انصاف نیوز گفت: خرداد ماه امسال متوجه شدم، درسایت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی، نقشه‌ی ایران را قرار دادند و در زیر آن از واژه‌ی خلیج عربی استفاده کرده‌اند. در یک گروه واتس آپی که معاون آقای طهران‌چی راه انداخته است، برخی از مسئولین دانشگاه هم در آن حضور دارند که گروه کوچکی هم بود و عمومی هم نبود. این موضوع را اطلاع دادم و پرسیدم چرا کسی به این موضوع توجه نمی‌کند.

استفاده از خلیج عربی در سایت دانشگاه آزاد
 
سال گذشته تعداد زیادی دانشجوی عراقی جذب کرده بودیم و این اشتباه در سایت اصلاً جالب نیست. کمتر از ۲۴ ساعت حراست دانشگاه مرا برای توضیحات خواست و من هم ماجرا را شرح دادم و بعد گفتند آقای طهران‌چی (رئیس دانشگاه آزاد) از شما ناراحت است. گفتم من که تقصیری ندارم، کسی که با بی‌‌دقتی به آبروی دانشگاه صدمه زده است، باید از او ناراحت باشید نه من.
 
خواستم تا از آقای طهران‌چی درخواست وقت کنند تا با او حرف بزنم. متاسفانه به من وقت ندادند، بعد از چند وقت به من اطلاع دادند آقای طهران‌چی مرا سه ماه از خدمت تعلیق کرده است و در نامه‌ی تعلیق و جلسه‌ی کمیته انضباطی موارد اتهامی بنده را اعلام نکردند و الان بنده یک سال انفصال از خدمت هستم. از انتهای خرداد تا به الان حقوق نگرفتم و بیمه‌ی من هم رد نشده است.
 
وی تاکید کرد: به جز آقای عبدالکریمی که اخراج شد، عده‌ای به همین سرنوشت دچار شدند، خیلی تعلیق یا اخراج شدند. هرکسی کوچک‌ترین انتقادی کند را تحمل نمی‌کنند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی انصاف نیوز  ، تاریخ انتشار:  30 شهریور1400، کدخبر: ، www.ensafnews.com،310279

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Netherlands
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
1
0
دانشگاه آزاد در این مورد توضیحی دارن که ارائه کنن؟
Lakboy
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
1
0
درود بر آقای دکتر رضا قاضی سعیدی هموطن باغیرت مدافع ایرانم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
0
1
حقش بود استاد منم بود آدم خیلی خیلی مغرور بی خودی بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین