پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۴۰۲
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
رژیم دو دوزی واکسن‌های سینووک و استرازنکا نسبت به رژیم دو دوزی واکسن‌های استرازنکا و فایزر پاسخ‌های ایمنی کمتری را تولید کرده است
شعار سال: نتیجه یک مطالعه انجام شده در تایلند نشان داد که رژیم دو دوزی واکسن‌های سینووک و استرازنکا نسبت به رژیم دو دوزی واکسن‌های استرازنکا و فایزر پاسخ‌های ایمنی کمتری را تولید کرده است.

تایلند نخستین کشور جهان بود که تزریق ترکیبی واکسن‌های سینووک و استرازنکا را با هدف افزایش محافظت علیه واریانت دلتا و جبران کمبود واکسن آغاز کرد.

براساس نتیجه مطالعه تایلند، تزریق یک دوز واکسن استرازنکا سه تا چهار هفته پس از یک دوز واکسن سینووک می‌تواند یک پاسخ ایمنی به میزان ۸ برابر قوی‌تر از پاسخ دو دوز واکسن سینووک را ایجاد کند.

در تایلند از رژیم‌های واکسیناسیون سینووک-استرازنکا، استرازنکا-فایزر و دو دوز استرازنکا یا دو دوز فایزر استفاده می‌شود و افرادی هم که دو دوز واکسن سینووک زده‌اند، واجد شرایط تزریق دوز تقویتی با واکسن‌های استرازنکا یا فایزر هستند.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از فانا
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین