پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۶۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶
حجت الاسلام و المسلمین نواب از پیگیری‌ها و مکاتبات برای احیای حقوق شهدای منا خبر داد و گفت:ما پیگیر این موضوع هستیم. یکی از بند‌های مکاتبه و نامه‌ای که برای این جلسات نوشته شده، مربوط به شهدای منا است و این موضوع حتما در کلیات با طرف سعودی مورد بحث قرار می‌گیرد.

شعار سال: حجت الاسلام و المسلمین نواب از پیگیری‌ها و مکاتبات برای احیای حقوق شهدای منا خبر داد.
 
حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه طبق مذاکرات ایران و آل‌سعود که به واسطه کشور عراق صورت گرفته است، در خصوص احیای حقوق شهدای حادثه منا چه اقداماتی انجام شده است؟، بیان کرد: این موضوعات باید در جلسات بعدی مطرح شود و تاکنون  جلساتی که برگزار شده، بر سر کلیات مذاکره شده است.
 
وی ادامه داد: ما پیگیر این موضوع هستیم. یکی از بند‌های مکاتبه و نامه‌ای که برای این جلسات نوشته شده، مربوط به شهدای منا است و این موضوع حتما در کلیات با طرف سعودی مورد بحث قرار می‌گیرد.
 

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان  ، تاریخ انتشار:   3 مهر   1400، کدخبر: 7906538، www.yjc.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
0
0
تا کی قراره پیگیری این پرونده ادامه داشته باشه؟ چندین سال از این ماجرا گذشته!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین