پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۶۰۷۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
سرپرست سازمان امور دانشجویان ایران با اشاره به اینکه، در سال تحصیلی جاری به علت شیوع بیماری کرونا امکان آموزش حضوری برای دانشجویان همه مقاطع تحصیلی فراهم نیست، گفت: خوابگاه تنها به دانشجویان غیربومی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری داده می‌شود.
شعار سال: غلامرضا غفاری در این خصوص توضیح داد: به دانشجویان غیربومی که کلاس‌های درس حضوری، کارگاه یا آزمایشگاه داشته باشند، خوابگاه و تغذیه دانشجویی تعلق می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه، اولویت اسکان در خوابگاه‌های دانشجویی مربوط به دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری در مرحله دفاع از پایان نامه است، افزود: این دسته از دانشجویان می‌توانند درخواست خود برای اسکان را به دانشگاه‌های مربوطه ارائه دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم همچنین تصریح کرد: امسال به طور طبیعی در نیمسال نخست به دانشجویان نوورود به دلیل مساله کرونا و مجازی بودن کلاس‌ها خوابگاهی تعلق نمی‌گیرد و این موضوع منتفی است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه، حضور دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی به طور حتم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود، افزود: البته با توجه به کاهش ظرفیت دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی تعداد دانشجویان در اتاق‌های خوابگاه‌ها نیز کاهش محسوسی خواهد داشت.
 
خوابگاه تنها به دانشجویان غیربومی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری داده می‌شود

خوابگاه فقط به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری داده می‌شود

غفاری افزود: به منظور مقابله با کرونا فاصله گذاری فیزیکی علاوه بر خوابگاه‌های دانشجویی در کلاس‌های درس نیز اعمال می‌شود، به طوری که علاوه بر کلاس‌های درسی در مکان‌هایی همچون آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشجویی نیز به عنوان محلی برای تجمع دانشجویان این موضوع با جدیت باید رعایت شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص زمان بازگشایی عمومی دانشگاه‌ها اظهار داشت: این موضوع به واکسیناسیون بخش زیادی از دانشجویان و مردم بستگی دارد.

وی افزود: تغییرات و جهش‌های متفاوت ویروس کرونا در طول دو سال اخیر، برنامه ریزی به منظور حضور قطعی دانشجویان در دانشگاه‌ها را با مشکل مواجه کرده است. در حال حاضر آموزش مجازی و بازگشایی تدریجی و گام به گام دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در دستور کار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۴۸۳۹۰۳، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
0
در صورت حضوری شدن تکلیف دانشجوی غیر بومی کارشناسی چی میشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
0
0
ملاحظات زیادی باید صورت بگیره و بعد آموزش حضوری رو شروع کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین