پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۹۶۷
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶
شرکت آهار یک شرکت خیلی کوچک در دو اتاق محقر بود، ولی بعد ازآنکه مسئولین به جوان‌های آن اعتماد اعتماد کردند به یک شرکت بین المللی تبدیل شد که الان در پنج کشور جهان نمایندگی دارد و محصولاتش به اروپای غربی و آمریکا صادر میشود. این تنها نمونه‌ای خودباوری و اعتماد به نخبگان دانشمند داخلی است.
شعار سال: وقتی باتری شارژر اصلی نیروگاه مشهد خراب شد مهندسین شرکت زیمنس آلمان برای درست کردنش امتیاز زیادی طلب کردند، چون ما تحریم بودیم و در ضمن فناوری کارت‌های باتری شارژر فقط در اختیار خودشون بود. اما مسئولین نیروگاه به جوان‌های شرکت نوپای آهار اعتماد کردند و مهندسین آهار هم با تلاش شبانه روزی جواب این اعتماد را دادند و کارت‌هایی که فناوریش در هیچ مقاله‌ای ثبت نشده بود را تولید کردند تا آلمان‌ها انگشت به دهان بمونند.

شرکت آهار یک شرکت خیلی کوچک در دو اتاق محقر بود، ولی بعد از این اعتماد و این موفقیت به یک شرکت بین المللی تبدیل شد که الان در پنج کشور جهان نمایندگی داره و محصولاتش به اروپای غربی و آمریکا صادر میشه.

ددددد

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از بیداری ملت
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین