پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۸۰۳
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
علم الهدی، امام جمعه مشهد در یک بازه زمانی ۹ ساله، سه برداشت متفاوت درخصوص گرانی ارایه نموده است. برداشت تاب آورانه، برداشت مطالبه گرانه و برداشت تغییر سبک زندگی. آیا جای ندارد که این سه برداشت آقای علم الهدی هرمنوتیک شده و خاستگاه‌های پساذهنی ایشان مورد واکاوی قرار گیرد؟ یادمان نرود که تمدن سازی مبتنی بر سلیقه و مصلحت جلو نمی‌رود و نیازمند وحدت نظر‌های بنیادین و اقدامات راهبردی است.
شعار سال: سخنان علم الهدی، امام جمعه مشهد در ' سه دولت' درباره گرانی‌ها

نمازجمعه ۶ مرداد ۱۳۹۱ (دوره دولت احمدی‌نژاد)

«اگر مرغ در دسترس نیست آن را با یک ماده پروتئینی دیگر جایگزین کنید. مشهدی‌ها مگر اشکنه پیازداغ را یادتان رفته و آن زندگی را فراموش کرده‌اید؟ دشمن با توطئه اقتصادی و تحریم، میدان جنگی را به ما تحمیل می‌کند و باید نشان دهیم همان‌طور که در میدان جنگ نظامی دشمن را شکست دادیم در این عرصه هم مقاومت می‌کنیم.»

نمازجمعه ۸ دی ۱۳۹۶ (دوره دولت روحانی)

«اگر بنا شد سطح گرانی برود بالا و در عین حال مردم زندگی‌شان تأمین نشود، مردم حق دارند مطالبه کنند و بخواهند، عزیزان مسؤول ما به مطالبات مردم توجه کنند که کارد به استخوانشان نرسد تا وسط خیابان فریاد بزنند.»

۱۳ مهر ۱۴۰۰ (دوره دولت رئیسی)

«اگر زندگی و رفاه بر خدا ترجیح داده شود وضع ما از مردم زمان امام حسن (ع) نیز بدتر خواهد شد و در چنان شرایطی مظلومیت رهبری نیز از امام حسن مجتبی (ع) بیش‌تر خواهد شد.»

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی اسکان نیوز
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین