پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۶۱۸۳۵
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴
پایگاه رصد روز مدعی شده است که در بررسی صورت‌های مالی بیمه ایران مشخص می‌شود که این شرکت بیمه‌ای بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کارمندان خود داده که با توجه به رقم ۴ هزار و ۹۶ کارمند آن شاهد رقم نجومی اعطای تسهیلات در تنها شرکت بیمه‌ای دولتی هستیم. ورای تائید یا تکذیب جزئیات و با توجه به اهمیت موضوع، اقدام به بازنشر خبر شده و به منظور پاسخگویی به افکار عمومی و جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی برعلیه این شرکت، با قید فوریت منتظر دریافت توضیحات شفاف هستیم
شعار سال: بزرگترین شبکه عرضه بیمه در کشور رقم عجیبی را در زیان انباشته به ثبت رساند که این میزان معادل سرمایه کل شرکت‌های خصوصی کشور است. رقم ۷۰ هزار میلیارد ریالی زیان انباشته بیمه ایران در شرایطی رقم می‌خورد که طی ۵ سال گذشته علیرغم همه نگرانی‌هایی که در این زمینه وجود داشت، اما چاره‌ای عاجل برای حل بحران مالی در این شرکت بیمه‌ای اندیشیده نشد و در نهایت اتفاقی را شاهد بودیم که هرچند دور از تصور نبود، اما توجیه این وضعیت برای تنها بیمه دولتی کشور چیست؟

در بررسی صورت‌های مالی بیمه ایران مشخص می‌شود که این شرکت بیمه‌ای بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کارمندان خود داده که با توجه به رقم ۴ هزار و ۹۶ کارمند آن شاهد رقم نجومی اعطای تسهیلات در تنها شرکت بیمه‌ای دولتی هستیم.
 
ادعای ارایه تسهیلات نجومی بیمه ایران با زیان انباشته ۷ هزار میلیاردی؟

سهم هریک از پرسنل در این تسهیلات بیش از ۴۹۳ میلیون خواهد شد که باید از مدیران آن پرسید این میزان تسهیلات به چه منظوری و با چه سیاستی پرداخت شده؟

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از رصد روز، تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰، rasaderooz.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین