پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۸۷۱
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
سخنگوی وزارت امور خارجه قطر و دستیار وزیر این وزارتخانه در مصاحبه با نشریه آمریکایی «فارین پالیسی» اعلام کرد که در حال حاضر به رسمیت شناختن دولت طالبان ضرورتی ندارد، اما نیاز مبرمی برای برقراری روابط با آن‌ها وجود دارد.

شعار سال: سخنگوی وزارت امور خارجه قطر و دستیار وزیر این وزارتخانه ، جامعه بین الملل را به اقدام در جهت ترسیم یک نقشه راه مشخص در قبال افغانستان فراخواند.
 
به نقل از العربی الجدید، الخاطر به تازگی در مصاحبه با نشریه آمریکایی «فارین پالیسی» اعلام کرد که در حال حاضر به رسمیت شناختن دولت طالبان ضرورتی ندارد، اما نیاز مبرمی برای برقراری روابط با آنها وجود دارد.
 
وی افزود:« جنبش طالبان پس از به دست گرفتن قدرت، دریافت که نیاز دارد توسط جامعه بین الملل به رسمیت شناخته شود و می خواهد نشان دهد که واقعا تغییر کرده است و این در ابعاد مختلفی مانند را نشان داده است».
 
الخاطر عنوان کرد که دولت قطر علاوه بر مشارکت در راه اندازی فرودگاه کابل از طریق تیم های فنی در تسهیل عملیات خروج از افغانستان سهم داشت، به طوریکه دوحه ۴ پرواز حامل ۷۷۷ مسافر با تابعیت های مختلف از مبدأ این کشور را انجام داد.
 
دستیار وزیر امور خارجه قطر با بیان این که فرودگاه افغانستان هم اکنون فعالیت دارد و پذیرای پروازهای غیر نظامی است، اظهار کرد که تیم های فنی قطر همچنان در فرودگاه و برخی موارد دیگر کمک می رسانند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری شفقنا  ، تاریخ انتشار:15 مهر 1400، کدخبر: ، www.fa.shafaqna.com،1238510

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین