پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۸۹۰
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی خراسان رضوی گفت: روزانه بین ۸۰۰ تا هزار نفر از اتباع خارجی غیرمجاز افغانستانی به کشورشان بازگردانده می‌شوند.

شعار سال: محمدتقی هاشمی مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی خراسان رضوی گفت: بیش از دو هزار و ۴۰۰ مهاجر غیرمجاز افغانستانی در طول سال از خدمات در تربت‌جام برخوردار می‌شوند، اما در بُعد خدمات تخصصی به‌ویژه حوزه پزشکی درمانی با مشکل مواجه هستیم.
 
او افزود: گروه‌های جهادی و مردمی با این‌گونه اقدامات پسندیده نشان دادند که در کنار ملت مظلوم افغانستان هستند و همیشه این‌گونه همکاری‌ها و همدلی‌ها را ادامه خواهند داد و امیدواریم هر چه زودتر مشکلات مردم‌ دوست و همسایه افغانستان برطرف شود.
 
مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی خراسان رضوی در بازدید از کمپ مهاجرین افغانستانی در فریمان و  تربت‌جام با اشاره به طرح ساماندهی اتباع خارجی غیرمجاز در ایران ادامه داد: ۱۲۰ واحد مسکونی مستقل در مهمان‌شهر پذیرای بیش از دوهزار و ۴۰۰ تبعه افغانستانی است، اما با توجه به ورود آوارگان جدیدالورود روزانه بین ۸۰۰ تا هزار نفر از اتباع خارجی غیرمجاز که از نوار مرزی وارد کشو می‌شوند که طی فرآیند قانونی به افغانستان بازگردانده می‌شوند.
 
هاشمی با اشاره به اینکه آوارگان جدیدالورود که از وضع موجود کشورشان نگران‌اند جزو پناهندگان محسوب نمی‌شوند، بیان کرد: این افراد در بدو ورود ضمن بررسی مشکلات، پذیرایی و اسکان داده می‌شوند و پس از اخذ تضمین امنیتی از کشور افغانستان با رضایت خودشان به کشورشان بازمی‌گردند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:  15 مهر  1400، کدخبر: ، www.yjc.news،7920718

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین