پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۹۸۴
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲
کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌های بین‌المللی در وین قرار است عهده‌دار معاونت امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر شود.
شعار سال: کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌های بین‌المللی در وین و همچنین نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در توئیتی با اشاره به دیدار‌های خداحافظیش در پایان ماموریتش در وین نوشت: ماموریت من در وین از ١۵ اکتبر (٢٣ مهر) به منظور تصدی مسئولیت جدید در تهران، پایان می‌یابد.

در این خصوص مطلع شد که غریب آبادی قرار است به معاونت امور بین‌الملل قوه قضاییه بازگردد و عهده دار معاونت امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر شود.

پیش از این علی باقری عهده دار این سمت بود. علی باقری اخیرا از سوی حسین امیرعبداللهیان به عنوان معاون سیاسی وزیر امور خارجه و جایگزین سید عباس عراقچی منصوب و عباس عراقچی هم مشاور وزیر امور خارجه شد.
 
شایعات اتمام ماموریت غریب آبادی و انتصاب به معاونت بین الملل قوه قضائی

از غریب آبادی به عنوان یکی از گزینه‌های تصدی وزارت امور خارجه و همچنین معاونت امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه نام برده می‌شد.

«کاظم غریب آبادی» از سال ۱۳۹۷ به عنوان سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان‌های بین‌المللی در وین منصوب شد. غریب آبادی پیش از این در سمت‌هایی از جمله معاون امور بین‌الملل ستاد حقوق بشر قوه قضاییه و سفیر جمهوری اسلامی ایران در هلند و نماینده دائم نزد سازمان منع سلاح‌های شیمیایی خدمت کرده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۱۶مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۷۱۵۰۰۰۶۴۸/farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین