پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۰۸۴
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳
کم توجهی راننده خودرو به عدم استفاده از موبایل در جایگاه سوخت و در اختیار گرفته شدن موبایل توسط کودک، باعث ایجاد فاجعه شده است. اما داستان به اینجا ختم نمی‌شود. یکی از الزامات و مهارت‌های فعالیتی کارکنان در پمپ‌های بنزین آشنایی تخصصی آن‌ها به مهارت مقابله با حریق باید باشد. بنظر شما چرا آتش این خودرو خاموش نشد و این گونه فاجعه ایجاد گردید؟ مسئول نظارت بر عملکرد کارکنان پمپ‌های بنزین کدام نهاد دولتی است؟ آیا در این ویدئو، تقصیری متوجه پمپ بنزین و کارکنان ان هست یا خیر؟ شرکت پخش فرآورده‌های نفتی توضیحی دارند؟

شعار سال:  گفته می شود که راننده خودروی پژو پارس در حال سوخت گیری در پمپ بنزین شهر یزد بود که استفاده از تلفن همراه توسط کودکش در همان لحظه موجب آتش سوزی خودرو شد. فیلمی از لحظه آتش سوزی پژو پارس به علت استفاده همزمان از تلفن همراه هنگام سوخت گیری در پمپ بنزین را مشاهده می‌کنید.

سوالات ما مربوط به بعد از وقوع این حادثه است. چه نهادی مسئول آموزش کارکنان پمپ های بنزین خصوصا مهارت مقابله با حریق است و چگونه می توان صحت عملکرد آنها را متوجه شد و نهاد نظارتی تعریف شده کدام است؟ با وجود آنکه آتش در حادثه ایر مهار دیرهنگام شده و خودرو بشکل کلی آسیب دیده است ، آیا در حادثه اخیر ، تقصیری متوجه کارکنان و جایگاه دار بدلیل اهمال در خاموش کردن آتش می شود؟ بنظر سازمان پخش فرآورده های نفتی مردم تا چه میزان از حقوق خود و استاندارد های لازم الاجرا در جایگاه های سوخت اطلاع دارند؟ بنظر می رسد که رسانه ها کارهای زیادی برای دنباله گیری کمبودها و مسائل قابل پیگیری در جایگاه های سوخت و وضعیت نهاد دولتی ناظر، حوزه داشته باشند .

تعداد بازدید : 24

اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین