پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۱۶۴
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: روزانه بیش از ۱۱۰ هزار تماس با ۱۱۰ را دریافت می‌کنیم که بیش از ۶۰ درصد از این تماس‌ها عملیاتی می‌شود.

شعار سال:سردار قاسم رضایی در حاشیه برگزاری نخستین جشنواره تجلیل از کلانتران برگزیده با بیان اینکه نیروی انتظامی صرفاً یک سازمان نیست، اظهار کرد: نیروی انتظامی نهادی انقلابی و برآمده از مردم و برای آنها است.
 
جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تقارن حلول ماه ربیع‌الاول با هفته نیروی انتظامی بیان کرد: هر چند گرامیداشت این هفته از 17 تا 23 مهرماه است اما در تمام ایام و روزهای سال نیروهای پلیس در حال خدمت هستند و این مهم را بالاترین توفیق می‌دانند.
 
وی با بیان اینکه پلیس ملجاء، پناهگاه و تکیه‌گاه مردم است، خاطرنشان کرد: بر بهبود ارائه خدمات انتظامی در کلانتری‌ها با رویکرد تعالی و استانداردسازی رفتارها تأکید داریم و تمام ظرفیت‌ها را به منظور تحقق این مهم به کار گرفته‌ایم.
 
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه همرزمانم از مرز تا مرکز با عشق به مردم خدمت می‌کنند، گفت: کلانتری‌ها در خط مقدم خدمات‌دهی به مردم هستند و مأموریت‌های نیروی انتظامی تعطیل‌بردار نیست، به طوری که ما روزانه بیش از 110 هزار تماس با 110 را دریافت می‌کنیم که بیش از 60 درصد از این تماس‌ها عملیاتی می‌شود و اینها نمونه‌هایی از تنوع و گستردگی خدمات پلیس به مردم است.
 
رضایی متذکر شد: بازنگری و سازماندهی تیم‌های اعزامی پلیس 110 در دستور کار است و به دنبال این هستیم این سازوکار بر مبنای اطلس جغرافیا و جرم تعریف و تنظیم شود تا بتوانیم پاسخگویی و حضور در صحنه را به کوتاه‌ترین زمان ممکن برسانیم.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 18  مهر  1400، کدخبر: 2587213، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین