پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۲۲۶
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴
عبده زاده با بیان اینکه در ایران ۵٠ شرکت توزیع کننده دارو، ١٣ هزار و ۵٠٠ داروخانه وجود دارد، گفت: ۵٧ دلار سرانه مصرف دارو در ایران برای هر نفر است.

شعار سال:  محمد عبد زاده، رئیس هیئت مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروسازی های انسانی ایران در افتتاحیه ششمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما گفت: این نمایشگاه با یکسال تاخیر با همکاری وزارت بهداشت برگزار شد
 
او با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور شرکت های تامین و تولیدکننده دارو، شرکت های دانش بنیان ، شرکت های بایوتک ،داروهای گیاهی،  شرکت های چاپ و بسته بندی دارو و... برگزار می شود، افزود: بیش از ۴٣ هزار متر سطح نمایشگاه است که ۵٠٩ شرکت در اینجا حضور دارند، ادامه داد: ۴١٣ داخلی ٩۶ شرکت خارجی از ٢٣ کشور  دنیا در این نمایشگاه حضور دارند.
 
او با بیان اینکه هیئت های تجاری و سفرای کشورهای مختلف با مشارکت ٧۵ انجمن صنفی و دانشجویی در این نمایشگاه همراه ما هستند، تصریح کرد: رونمایی از تاریخ شفاهی صنعت دارو سازی در این نمایشگاه انجام می شود.
 
او گفت: لازم است وزارت خانه های مرتبط با تولید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برنامه های عملیاتی خود را به مجلس و نهاد های  نظارتی ارایه دهند.

عبده زاده بیان کرد: وضعیت داروسازی ایران به این صورت است که ١٧٠ عضو  و ١٢٠ کارخانه به صورت دائمی فعال در کشور وجود دارد.
 
او با بیان اینکه در ایران ۵٠ شرکت توزیع کننده دارو، ١٣ هزار و ۵٠٠ داروخانه وجود دارد، گفت: ۵٧ دلار سرانه مصرف دارو در ایران برای هر نفر  است.
 
رئیس هیئت مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروسازی های انسانی ایران ادامه داد: صنعت داروسازی یکی از بنیان های صنعت سلامت کشور است.
 
او با اشاره به اینکه لازم است بیمه ها تقویت شوند تا وضعیت صنعت دارو را مدیریت کنیم، تصریح کرد: باید در همه ادارات دارو تشکیل کمیته تسهیل تولید دارو برگزار شود.
 
عبده زاده گفت: ٢٠ درصد فارغ التحصیلان ما باید پا به صنعت بگذارند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار:  19 مهر  1400، کدخبر:1245075 ، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین