پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۲۴۴
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶
مطهر رئیس جدید مرکز ارتباطات شهرداری تهران با انتشار تصویر پیامک یکی از دوستانش مدعی شد که هنوز کار را آغاز نکرده، از سوی رفقای صمیمی‌اش مورد تهدید و سهم‌خواهی قرار گرفته است؟ سوال اینجاست که آیا این کار نوعی دنباله گیری راهبرد فرار به جلو است یا می‌توان انتظار داشت که بشکل مستقیم یا ضمنی، لیست رسانه‌های باج بگیر افشا گردد.

  شعار سال:شب گذشته رئیس جدید مرکز ارتباطات شهرداری تهران با انتشار تصویر پیامک یکی از دوستانش مدعی شد که هنوز کار را آغاز نکرده، از سوی رفقای صمیمی‌اش مورد تهدید و سهم‌خواهی قرار گرفته است.

به نظر می‌رسد، مطهر که در سوابق کاری خود تنها فعالیت در خبرگزاری اصولگرای فارس را دارد، با انتشار این پیامک مبهم و انتشار آن به دوست صمیمی‌اش، درصدد فرار رو به جلو است تا از همین ابتدای کار، ناکارآمدی‌های احتمالی‌اش به گردن"باج خواهان" بیندازد.

اما وی در عین حال اعتراف کرده که برخلاف نقدهای این جریان به پروژه‌های میلیونی دوره قبل مرکز ارتباطات، این بار رفقای صمیمی "پروژه‌بگیر" احتمالا با توقعات میلیاردی پشت در مرکز ارتباطات صف کشیده‌اند.

آیا مدیر روابط عمومی زاکانی حاضر است از همین ابتدای کار، شفافیت را سرلوحه کار خود قرار دهد و به جای در پیش گرفتن سیاست "بگم بگم"، دوستان صمیمی باج‌خواه را معرفی کند؟

 

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از رویداد 24

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین