پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۳۰۲
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸
رئیس دانشگاه آزاد گفت: فقط در ماه خرداد، ۷۲۰ هزار توییت زدند و ریتوئیت کردند با عنوان اینکه « در دانشگاه آزاد چه خبر است». منشاء ۳۱۶ تا که برخی از آنها تا روزی ۶۰۰ توئیت می‌زدند. چند صد میلیون هزینه کردند که بگویند در دانشگاه آزاد چه خبر است تا به عزل رسیدند.

  شعار سال:محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نشست سراسری مسئولان بسیج اساتید دانشگاه آزاد با انتقاد از برخی واکنش‌ها نسبت به عملکرد دانشگاه آزاد گفت: برخی نکته‌ها که در قبال حرکت بزرگی که در دانشگاه آزاد اسلامی تا الان صورت گرفته و باید در ادامه هم انجام شود، مطرح شده به نظر من وضعیت خوبی نداشته است.
 
وی با اشاره به تحولات دانشگاه آزاد اسلامی و لزوم در جریان قرارگرفتن کانون‌های بسیج اساتید از دیدگاه‌ها برای همراهی با دانشگاه، افزود: بی‌شک باید اقداماتی که انجام می‌دهیم را اطلاع رسانی کنیم تا از دوستان انتظار معیت و همراهی را داشته باشیم.
 
طهرانچی درباره برخی انتقادات هم اظهار داشت: گاهی چیزهایی که می گویند را خیلی به دل نمی گیریم، اما دانشگاه آزاد اسلامی دو فراز دارد، یک گام اول و یک گام دوم. دانشگاه در دوران گام اول فراز و فرودهایی داشته است که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام اول به نکات مثبت آن اشاره می‌کنند اما همه دوران گام اول این نیست در دوران گام اول نکات و بحث هایی است که قابل تامل است و بلاشک امروز ما در آن اقدامات نکرده و در آن هشدارهای نداده، مواجه با گرفتاری هستیم.
 
رئیس دانشگاه آزاد تاکید کرد: دیروز ما استان فارس را بررسی می‌کردیم، در سال ۸۵ تا ۹۰ در این استان هزار نفر در دانشگاه استخدام کردند. از هزار و ۶۰۰ کارمند هزار نفر آن در سال ۸۵ تا ۹۰ استخدام شده است! و امروز با مشکلات مواجه شده است. آن روز که یک هجم بزرگی از نیرو وارد دانشگاه شده، کسی کاری نداشته و بیانیه محکومیتی نداده! اما این مسائل امروز باعث گرفتاری های شده است.
 
وی افزود: در مدت گام دوم بنای ما به اصلاح بوده است، ولی این مسیر، مسیر سختی است.
 
طهرانچی افزود: برنامه پنج ساله‌ای تهیه کردیم، چیزی که مقام معظم رهبری در سال گذشته از دانشگاه خواسته بودند. این برنامه پنج ساله راهبردی- عملیاتی یک پشتوانه نظری و یک پشتوانه عملیاتی دارد و توصیه من این است که اساتید هم پشتوانه نظری و هم پشتوانه داده‌ای آن راببینند.
 
رئیس دانشگاه آزاد تاکید کرد: می‌خواستند دانشگاه را با اطلاعات غلط به زمین بزنند اما مومن هوشیار است و نباید اجازه دهد شعارهای فریبنده دانشگاه را زمین بزند.
 
وی گفت: در جلسه هیات امنا گفتند چرا می‌خواهید فلان ساختمان را بفروشید، گفتم هرکسی ساخته باید محاکمه شود که چرا به خودش اجازه دهد سرمایه دانشگاه را یک جایی حبس کند! ما از سال ۹۰ تا الان ما داریم بدهی ها را صاف می‌کنیم.
 
طهرانچی تصریح شد: فقط در ماه خرداد، ۷۲۰ هزار توییت زدند و ریتوئیت کردند با عنوان اینکه « در دانشگاه آزاد چه خبر است». منشاء ۳۱۶ تا که برخی از آنها تا روزی ۶۰۰ توئیت می‌زدند. چند صد میلیون هزینه کردند که بگویند در دانشگاه آزاد چه خبر است تا به عزل رسیدند.
 
وی افزود: بسیج هوشیار است، بسیج دیده بان است. وقتی دشمن دارد می زند زودتر می بیند. چرا می زنند و هزینه می کنند آیا دلشان برای دانشگاه آزاد و کارکنانش سوخته است؟
 
طهرانچی گفت: توئیت می‌زدند در دانشگاه آزاد چه خبر است بعد به توییت عزل رسیدند، بعد گفتند به خاطر اقدامات ما بوده که طهرانچی به دولت نرفت! و خوشحال شدیم! اما شما که گفتید طهرانچی برود!
 
رئیس دانشگاه آزاد افزود: یکی از موارد که مطرح شده بحث تخلفات احتمالی در فروش زمین به بخش خصوصی بود اما ما یک قطعه هم نفروختیم!
 
وی گفت: حرف زیاد است ما آماده ایم یک روز ۸ صبح تا ۸ شب بنشینیم و به شبهات پاسخ بدهیم. وظیفه من این است که ابعاد مسئله را بگویم. در یک مقطعی که دانشگاه داشت شکست می‌خورد سینه خود را سپر حرفها کردم و چیزی نگفتم چون اگر حرف می زدم دانشگاه در آن مقطع زمین می خورد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری پرسون  ، تاریخ انتشار: 20 مهر 1400، کدخبر: ،www.purson.ir،365130

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین