پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۳۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶
سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس توضیحاتی در خصوص استرداد مبلغ پرواز‌های انجام نشده اربعین ارائه داد.
شعار سال: روح‌الله نجابت، سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس افزود: جلسه‌ای جدی و مفصل در کمیسیون با حضور مسئولان ذی‌ربط مراسم اربعین داشتیم و دوستان از وزارت کشور، سازمان هواپیمایی، حج و زیارت، وزارت راه، اورژانس، هلال‌احمر، صداوسیما و نیروی انتظامی حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه معاون وزیر کشور گزارشی مفصل ارائه داد و سپس کمیسیون شورا‌ها دغدغه‌های خود را اعلام کرد. در این دور تجربه جدیدی نداشتیم و به‌مراتب حجم زوار کمتر بود و لذا انتظار داشتیم کار با نظم و دقت بیشتری صورت گیرد.

این نماینده مجلس تاکید کرد که اتفاقات به وجود آمده با انتظارات تطابق نداشت و لذا مجلس به‌صراحت نکات خود را بیان کرد و مسئولان هم آن را پذیرفتند.

نجابت خاطرنشان کرد: بخشی از این ناهماهنگی‌ها یقیناً قابل مدیریت بوده است؛ چراکه می‌توانستیم برنامه‌ریزی دقیق‌تری صورت دهیم و از طرفی حرف‌های دو و سه‌گانه از جانب مسئولان زده شده بود که شخصاً به‌عنوان یک شهروند شنونده آن بودم و اعتمادم خدشه‌دار شد.

سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس در پاسخ به این سوال که استرداد بلیت پرواز‌هایی که انجام نشده چه زمان به مسافران صورت می‌گیرد، گفت: موضوع پرواز‌های اربعین به‌صراحت بیان شد و مسئولان قول دادند که مشکل هرچه سریع‌تر حل‌وفصل شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پرسون، تاریخ انتشار: ۲۰مهر۱۴۰۰، کد خبر: purson.ir/۳۶۵۱۲۳
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
0
0
چیزی نشد که، پولها رو گرفتن و تمام
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین