پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۳۷۳
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
آقامرتضی تهرانی می‌گوید: «در خصوص بحث هشتاد و پنجی شدن طرح صیانت از کاربران فضای مجازی در یک روز ۲۰ هزار فحش به من داده شد. در یک روز ۱۲۰ هزار پیج علیه ما راه انداختند، اگر ۱۰۰ میلیارد پیج هم ساخته می‌شد ما کار خودمان را خواهیم کرد.»
شعار سال: کمیسیون ویژه «طرح حمایت از کاربران فضای مجازی» کار خود را آغاز کرده است. دو تن از اعضای مهم این کمیسیون به صورت شفاف، آب پاکی را روی دست همه ریختند که کار خود را می‌کنند و پشیزی برای نظر افکار عمومی احترام قائل نیستند.

آقامرتضی تهرانی که رئیس این کمیسیون است می‌گوید: «در خصوص بحث هشتاد و پنجی شدن طرح صیانت از کاربران فضای مجازی در یک روز ۲۰ هزار فحش به من داده شد. در یک روز ۱۲۰ هزار پیج علیه ما راه انداختند، اگر ۱۰۰ میلیارد پیج هم ساخته می‌شد ما کار خودمان را خواهیم کرد.»

بیژن نوباوه وطن هم که خودش قبل از اینکه اهل سیاست باشد از اهالی رسانه است می‌گوید: «کسانی که نسبت به این طرح هجمه‌هایی را وارد می‌کنند به ضرس قاطع یا اصلا طرح را نخوانده اند و اطلاعی از آن ندارند و یا کسانی هستند که در پازل دشمن بازی می‌کنند و به دنبال این نیستند که قانونی برای اینترنت شکل بگیرد، زیرا می‌خواهند ضد قانون عمل کنند و افراد آزادی هستند که فساد و فحشا ایجاد می‌کنند به همین دلیل، با این طرح مخالفت می‌کنند.»
 
آقامرتضی تهرانی: اگر ۱۰۰ میلیارد پیج علیه ما ساخته شود باز هم کار خودمان را خواهیم کرد

به این برادران باید بگوییم که چرا وقت خودتان و ملت را می‌گیرید. شما که قرار است کار خودتان را بکنید، حداقل به بیت‌المال کمک کنید و از هزینه‌های جلسات اضافی بگذرید و طرح‌تان را اجرایی کنید. آنگونه که از شواهد پیداست هرچه ما بگوییم به مثابه کوبیدن آب در هاون است. پس بهتر است حداقل جلوی حیف و میل بیت‎‌المال را بگیرید که ملت هزینه خودرایی شما را ندهند.

نمایندگانی که با کمترین میزان رای به پارلمان راه پیدا کرده‌اند الآن کمترین توجهی به نظر بخش مهمی از جامعه که در فضای مجازی حضور دارند، ندارند و مرغ‌شان یک پا دارد.

قدیم‌تر‌ها حداقل اینقدر صریح و روشن نمی‌گفتند که نظر مردم برای آن‌ها اهمیتی ندارد و برای حفظ ظاهر هم که شده از شنیدن نظرات مخالف استقبال می‌کردند.

در مورد سخنان جناب نوباوه باید بگویم به عنوان کسی که مخالف این طرح است و آن را کامل خوانده می‌گویم که نه ضد قانون هستم، نه به دنبال فساد و فحشا و نه در پازل دشمن بازی می‌کنم. من و امثال من، نگران این هستیم که با این طرح اولا شفافیت از فضای مجازی گرفته شود و در ثانی اشتغال خیل کسانی که در شبکه‌های اجتماعی در حال کسب و کار هستند به خاطر بیفتد.

از کسی که ادعای دین‌داری دارد اینگونه سخن گفتن و قاطع اتهام می‌زند باید پرسید: «این تذهب؟»

مشکل اینجاست که این حضرات فکر می‌کنند که فقط دل آن‌ها برای کشور می‌سوزد و دیگران هر آینه به دنبال ضربه زدن به کشور هستند. بهتر بود به جای این طرح‌هایی که امنیت فکری جامعه را به خطر می‌اندازد کمی به فکر مشکلات اقتصادی کشور بودید و به شعار‌هایی که داده‌اید عمل می‌کردید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از عصر ایران، تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۰۷۵۲۵، www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین