پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۵۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۸
علی دایی سرمربی پیشین تیم فوتبال سایپا در مصاحبه‌ای از سازمان لیگ بابت باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه سایپا باوجود بدهی این باشگاه به وی انتقاد کرده بود.

شعار سال:مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران توضیحاتی را درباره محدودیت پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ها ارائه کرد.
 
 علی دایی سرمربی پیشین تیم فوتبال سایپا در مصاحبه‌ای از سازمان لیگ بابت باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه سایپا باوجود بدهی این باشگاه به وی انتقاد کرده بود.
 
فریبرز محمودزاده مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ بدون اشاره به مصاحبه علی دایی در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: سازمان لیگ خود را موظف به اجرای قوانین و دقیق مقررات می‌داند و هیچ گونه دخالتی در آرای صادره از کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ندارد.
 
وی افزود: لذا چگونگی باز شدن و یا محدودیت پنجره نقل و انتقالات باشگاه‌ها در عرصه داخلی بر اساس آرای صادره از کمیته تعیین وضعیت بوده و سازمان لیگ بعد از صدور رای در کمیته تعیین وضعیت و ابلاغ دبیر کل محترم فدراسیون فوتبال برای ثبت قراردادها و صدور مجوز بازی با رعایت سایر شرایط نقل و انتقالاتی اقدام می‌نماید.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار:  23 مهر  1400، کدخبر: ، www.mehrnews.com،5328137

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
0
0
بزودی بدهی علی دایی هم پرداخت خواهد شد و دیگه نگرانی وجود نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین