پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۵۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۶
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طرح صیانت از فضای مجازی دارای نقاط مثبت بسیاری است، اما نقاط چالش برانگیزی دارد و باید مورد بررسی قرار گیرد.

شعار سال:«عیسی زارع‌پور» روز جمعه در حاشیه کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات و توسعه پایدار زیرساخت‌ها که در پژوهشگاه ارتباطات برگزار می‌شود،درباره طرح صیانت افزود:‌ برای روز یکشنبه که زمان رسیدگی به طرح صیانت از فضای مجازی است، نماینده خود را معرفی کرده ایم و حضور فعالی برای ارتقا این طرح خواهیم داشت.
 
وی افزود: البته هنوز چیز مکتوبی وجود ندارد و باید کمیسیونی از نمایندگان مختلف برگزار شود تا بتوانند به با کمک دیگر نمایندگان طرحی را تهیه کنند و آن را به تصویب برسانند. اکنون یک پیش نویس تهیه شده که به هیچ وجه به معنای این نیست که باید اجرا شود.
 
زارع پور تاکید کرد: معتقدیم این طرح علاوه بر نقاط مثبت نقاط چالش برانگیزی دارد و باید مورد بررسی قرار بگیرد.
 
وزیر ارتباطات افزود: درباره طرح صیانت نظرات جدی داریم و با توجه به فضای همراهی و نخبگانی که در مجلس وجود دارد می‌توان به نتایج خوبی دست یافت.
 
وی ادامه داد: معتقدم در عین حال که می توان فضای مجازی را نظام‌مندتر و قانونمندتر از گذشته کرد، از این فرصت نیز برای پیشرفت کشور به صورت حداکثری استفاده کنیم.
 
وزیر ارتباطات تاکید کرد: فناوری اطلاعات برای کشور فرصت است و باید از آن برای ارتقا کارآمدی و بهبودی زندگی مردم استفاده کرد. نگاه دولت سیزدهم نیز این است که از این فرصت نهایت استفاده را ببرد.
 
طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی» نخستین بار ششم تیر سال جاری با همین عنوان در صحن مجلس شورای اسلامی مطرح شد و بررسی آن تا کنون ادامه یافته است.
 
این طرح منتقدانی دارد اما مدافعان، هدف طرح را نه محدودسازی که راهی برای ساماندهی فضای اینترنت اعلام کرده‌اند.
 
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 23  مهر  1400، کدخبر: ، www.irna.ir،84504932

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
0
0
هدف را ساماندهی اعلام کرده‌اند ولی در نهایت به محدودیت خواهد رسید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین