صنعت خودروی کشور واقعا بیمار است. بیماری که بدلیل وجود و تامین منافع کثیف یا منافع انحصاری یا منافع بدون سوال و جواب، باب میل برخی از مدیران، سیاسیون و افراد تصمیم گیر شده است. تاوان بیماری صنعت خودروی کشور را شهروندان با پرداختهای بالا و کیفیت پائین خدمات دریافتی میدهند و آلودگی هوای کشور. چرا دولت از این صنعت خارج نمیشود؟ چرا دست رسانه را برای افشای فساد باز نمیگذارید؟ با رفتن شیوا از شورای قیمت گذاری خودرو، باید دید با آغاز دوره جدید، رویکردها نیز تغییر خواهد کرد یا همچنان سیاست غلط قیمتگذاری دستوری ادامه مییابد؟
شعار سال: شورای رقابت برای اولین بار در دوره ریاست پژویان به قیمتگذاری خودرو ورود کرد.
هر چند انتظار میرفت با حضور شیوا در شورای رقابت رویکرد اشتباه قیمتگذاری دستوری تغییر کند، اما او نیز در هشت سال گذشته این رویه را ادامه داد.
شیوا در آخرین نشست خبری خود به عنوان رییس شورای رقابت گفته در کشوری که تورم ۵۰ درصد است و همه چیز گران میشود، طبیعی است قیمت خودرو افزایش یابد.
حالا باید دید با آغاز دوره جدید، رویکردها نیز تغییر خواهد کرد یا همچنان سیاست غلط قیمتگذاری دستوری ادامه مییابد؟
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی اقتصادآنلاین