پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۱۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
پایگاه خبری دیده بان ایران و چند پایگاه خبری دیگر نظیر اسکان نیوز و ...، مدعی شده اند که مسوولان وزارت نفت به دستور جواد اوجی، وزیر نفت، دختر رمضانعلی سنگدوینی، نماینده گرگان و عضو کمیسیون انرژی مجلس، را استخدام کرده‌اند. بدون تائید یا رد موضوع، منتظر دریافت اطلاعات تکمیلی از وزارت نفت هستیم. ضمنا یادآور می‌شود که انتشار اسناد محرمانه‌ای که قبلا توسط دیگر رسانه‌ها یا افراد منتشر شده باشد، تابع مقررات و محدودیت‌های محرمانگی نبوده و به همین دلیل از داخل متن خبر حذف نشده است.
شعار سال: مسوولان وزارت نفت به دستور جواد اوجی، وزیر نفت، دختر رمضانعلی سنگدوینی، نماینده گرگان و عضو کمیسیون انرژی مجلس، را استخدام کرده‌اند.

سندی درباره استخدام غیرقانونی دختر نماینده گرگان در مجلس که اتفاقا عضو کمیسیون انرژی است و قبلاً مدیرعامل شرکت گاز گلستان و از همکاران وزیر فعلی در شرکت گاز بوده در اختیار دیده بان ایران قرار گرفته است.

البته وزارت نفت امروز توضیح داده ایشان از طریق آزمون به استخدام وزارت نفت درآمده است که اتفاقا خبر غلط و توجیه غلط‌تری است، چون هیچ مستندی مبنی بر اخذ آزمون و حتی مصاحبه از دخترخانم آقای نماینده با مدرک کارشناسی موجود نیست و بنابراین می‌توان مدعی شد؛ توصیه پدرانه! نقش آزمون را ایفا کرده است.
 
ادعای استخدام دختر نماینده مجلس با دستور وزیر در وزارت نفت +سند
 
در همین رابطه خبرگزاری فارس نیز سند دیگری منتشر کرده که نشان می‌دهد «نفیسه سنگدوینی» در آزمون استخدامی قبول نشده است.

در همین حال این سند حکایت از آن دارد که دختر نماینده گرگان با معدل ۱۴ دوره کارشناسی را در رشته مهندسی فناوری اطلاعات در دانشگاه آزاد ساری گذرانده است.
 
ادعای استخدام دختر نماینده مجلس با دستور وزیر در وزارت نفت +سند
 
نماینده‌ای که دخترش در وزارت نفت استخدام شد. توپ را به زمین وزارت نفت انداخت
تعداد بازدید : 6

رمضانعلی سنگدوینی در پاسخ به انتشار نامه وزیر نفت برای استخدام فرزندش در این وزارتخانه، گفت: باید در این خصوص از وزارت نفت سوال شود. من در این قضیه هیچگونه دخل و تصرفی نداشته‌ام و وزارت نفت باید پاسخگو باشد.
 
ادعای استخدام دختر نماینده مجلس با دستور وزیر در وزارت نفت +سند
ادامه تلاش نماینده مجلس انقلابی برای تحول در نیروی انسانی وزارت نفت!
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
0
0
اون موقع میگن پارتی بازی وجود نداره و بخاطر کارآمد بودنشون بعضی ها سر کار هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین