پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۱۲۷
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
در جریان سفر احمدی نژاد به دوبی، او در ملاقات با علی الخوری، یکی از معاونان شرکت ملی نفت امارات و از دوستان قدیمی مشایی، بر سر تاسیس یک بنیاد در خارج از ایران به نام "بنیاد احمدی نژاد" توافق کرده است. شرکت ملی نفت امارات هم برای حمایت‌های مادی و معنوی لازم در تاسیس این بنیاد اعلام آمادگی کرده است.
شعار سال: آبانیوز مدعی شد در جریان سفر احمدی نژاد به دوبی، او در ملاقات با علی الخوری، یکی از معاونان شرکت ملی نفت امارات و از دوستان قدیمی مشایی، بر سر تاسیس یک بنیاد در خارج از ایران به نام "بنیاد احمدی نژاد" توافق کرده است. شرکت ملی نفت امارات هم برای حمایت‌های مادی و معنوی لازم در تاسیس این بنیاد اعلام آمادگی کرده است.

دفتر این بنیاد در ابوظبی درنظر گرفته شده و تحت پوشش این بنیاد، فعالیت‌های فرهنگی و خیریه در برخی نقاط جهان از جمله افغانستان عملیاتی خواهد شد.

علی الخوری، معاون شرکت ملی نفت امارات که بازنشسته فدرال رزرو امریکا و از مرتبطین قدیمی با اسفندیار رحیم مشایی است، به احمدی نژاد قول داده حداکثر طی یکسال، برای بنیاد احمدی نژاد در سازمان ملل، کرسی مشورتی خواهد گرفت.

یکی از وکلای احمدی نژاد، مسئولیت ثبت حقوقی این بنیاد در ابوظبی را بر عهده دارد. افراد مطلع معتقدند، دفتر بنیاد احمدی نژاد در ابوظبی، بعنوان سرپل ارتباطی او با عوامل بیگانه به ویژه مامورین سیا و موساد عمل خواهد کرد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری دیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۹۰۴۶، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین