پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۱۶۳
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستوراتی را درباره حادثه خودکشی یکی از فرزندان شهدا در شهر یاسوج و دلجویی از خانواده این مرحوم صادر کرد.

شعار سال: در پی حادثه خودسوزی منجر به فوت یکی از فرزندان شهدا مقابل ساختمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد، گزارش نهایی مدیرکل حوزه ریاست و مشاور عالی رئیس و مدیرکل بازرسی بنیاد شهید و امور ایثارگران که در همان ساعات اولیه به عنوان نمایندگان ویژه جهت بررسی موضوع به این استان اعزام شده بودند به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه شد.

بر اساس این گزارش، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی دریافت جزئیات ماجرا با ابراز تأسف از حادثه پیش‌آمده دستور برکناری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد این استان را صادر و به همراه مددکار مزبور امر به معرفی هیأت تخلفات کرد.

همچنین قاضی‌زاده هاشمی در نامه‌ای به استاندار کهگیلویه و بویراحمد، برکناری مشاور امور ایثارگران استانداری را نیز درخواست کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور همچنین دستوراتی را برای دلجویی از خانواده و بازماندگان فرزند شهید مرحوم صادر و مقرر شد هیأتی از بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تشییع پیکر این فرزند شهید حضور یابد و کمک و مساعدت به فرزندان این مرحوم نیز بخش دیگری از این دستور است.

مشاور ایثارگران استاندار کهگیلویه و بویراحمد دقایقی پیش توسط سید علی احمدزاده استاندار این استان عزل شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۴۶۹۸۲، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین