پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۶۳۲۰۹
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
سید ابراهیم، میراث دار ویرانه ای کثیف از سو مدیریت ، اهمال و جهالت حسن روحانی شده است. ویرانه ای که آباد کردنش همت می خواهد و دانش. رئیسی می دانست که چه ماموریتی را می پذیرد. حال سوال اینجاست که او قصد انجام اقدامات بنیادین در اقتصاد را دارد یا فعالیت های نمایشی؟ مقابله با گرانی راه حل بنیادین ساماندهی اقتصاد کشور نیست و تنها مسکنی برای کاهش سو استفاده های افراد فرصت طلب می باشد. راه حل ، اقدام علمی در کنترل تورم است. بسم الله سید.
شعار سال: این دستور ابراهیم رئیسی یادآور یک داستان قدیمی است؛ اینکه سیاستمداران تمایلی ندارند تا نوسان قیمت‌ها را نتیجه عملکرد خودشان بدانند و نام آن را تورم گذارند؛ چراکه تورم یک اصطلاح علمی است که راه‌حل‌های اثبات شده‌ای در تمام دنیا داشته و دارد.

اما دولت با نام‌گذاری نوسان قیمت به اسم «گرانی»، در قامت یک قهرمان ظاهر شده و به جنگ گران‌فروشان می‌رود. درحالی‌که در واقعیت، آنچه رخ داده تورم است که ریشه‌اش در انباشت تعهدات دولت و انبساط بودجه و استقراض دولت از بانک مرکزی یافت می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اقتصاد نیوز، تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰، کدخبر: ۴۴۹۰۹۷، www.eghtesadnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین